اولتیماتوم پرسپولیس به پیام نیازمند؛ یا قراردادت را نصف کن یا برو!

پرسپولیس به نیازمند اولتیماتوم داد که یا نصف قرارداد ۸۰ میلیاردی اش را کاهش بدهد یا در لیست مازاد قرار می‌گیرد.

پرسپولیس به نیازمند اولتیماتوم داد که یا نصف قرارداد ۸۰ میلیاردی اش را کاهش بدهد یا در لیست مازاد قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=27134

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: