پرسپولیس به نیازمند اولتیماتوم داد که یا نصف قرارداد ۸۰ میلیاردی اش را کاهش بدهد یا در لیست مازاد قرار میگیرد.
اولتیماتوم پرسپولیس به پیام نیازمند؛ یا قراردادت را نصف کن یا برو!
پرسپولیس به نیازمند اولتیماتوم داد که یا نصف قرارداد ۸۰ میلیاردی اش را کاهش بدهد یا در لیست مازاد قرار میگیرد.
لینک کوتاه خبر:
https://safirshushtar.ir/?p=27134
- پربازدیدترین ها
- داغ ترین ها
پربحث ترین ها
تصویر روز:
Previous
Next
