Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
نود به استقبال لیگ برتری شدن نفت مسجد سلیمان رفت - سفیر شوشتر

نود به استقبال لیگ برتری شدن نفت مسجد سلیمان رفت


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

بررسی عملکرد نمایندگان ایران در جام‌ باشگاه‌های آسیا، بازی‌های حساس لیگ برتر و همین طور روزهای پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول و سرنوشت تیم‌های راه یافته به لیگ برتر، از مهم‌ترین موضوعات برنامه نود شب گذشته بود.

نخستین برنامه نود در سال ۱۳۹۳ از ساعت ۲۳:۱۳ دقیقه شب گذشته ‌روی آنتن رفت تا پس از نزدیک به دو هفته وقفه، عادل فردوسی‌پور و برنامه پر طرفدارش مهمان خانه‌ها مردم باشند؛ بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر در کنار دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مهم‌ترین بخش‌های برنامه نود دیشب را تشکیل می‌‌داد.

به گزارش سفیر شوشتر،نزدیک شدن لیگ بر‌تر به روزهای حساس پایانی‌اش در کنار آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت متزلزل نمایندگان کشورمان در این رقابت‌های، حال و هوای نود را حسابی عوض کرده بود.

پرسش مسابقه پیامکی این برنامه اما به انتخاب بهترین گل سال ۱۳۹۲ فوتبال ایران اختصاص داشت که کاربران باید از میان شش گزینه برگزیده، یکی را به‌ عنوان بهترین گل برمی‌گزیدند.

گل کریم انصاری‌فرد به الاتحاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گل زیبای آندرانیک تیموریان با پیراهن استقلال به بوریرام تایلند در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گل محمدرضا خلعتبری به ملوان انزلی در رقابت‌های لیگ بر‌تر امسال، سوپر گل ووریا غفوری به سیدمهدی رحمتی در دور رفت رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران، گل نجات‌بخش و خاطره ساز رضا قوچان‌نژاد به کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی و گل زیبای مصطفی هاشمی، بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران به آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی نوجوانان، شش گزینه این مسابقه بودند که با تنوع خاصی از رقابت‌های مختلف و بازیکنان تیم‌های گوناگون برگزیده شده بودند.

عادل فردوسی‌پور در آغاز برنامه با اشاره به آخرین برنامه سال گذشته و تلاش مردمی برای ایجاد فشار رسانه‌ای برای آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی، از مسئولان خواست تا همپای مردم پیگیر وضعیت سربازهای ایران اسلامی باشند.

مروری بر آخرین بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا که در آخرین روزهای سال گذشته انجام شده بود، نخستین بخش برنامه نود بود و پس از آن بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با پخش بازی سپاهان و الاهلی آغاز شد.

با پخش گزارشی از حواشی بازی فولاد و بنیادکار، گزارش خلاصه این بازی هم روی آنتن رفت. خلاصه بازی تراکتور سازی و العین و استقلال و الجزیره هم بخش بعدی این برنامه بود تا با بسته شدن پرونده بازی‌های لیگ قهرمانان، بازی‌های لیگ با بازی فولاد و تراکتورسازی بررسی شود.

پخش گزارش حواشی ابتدایی بازی که شامل مسائل همیشگی چون جایگاه خبرنگاران، نحوه بلیت فروشی و امکانات رفاهی ورزشگاه می‌شد از مهم‌ترین بخش‌های این گزارش بود. با پخش خلاصه بازی تراکتورسازی و فولاد هدایت ممبینی هم در حکم کار‌شناس داوری مهمان برنامه شد و به کار‌شناسی داوری بازی این تیم پرداخت.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ بر‌تر مهمان تلفنی برنامه نود بود و درباره هفته پایانی رقابت‌های لیگ بر‌تر گفت: «ما برای هفته پایانی، چهار جام را تدارک دیده‌ایم تا به قهرمان لیگ بر‌تر اهدا کنیم. بازی‌ها حساس است و رقابت‌ها تنگاتنگ؛ اما پیش بینی ما این است که باید نخستین جام را به تبریز ببریم؛ جایی که فولاد و گسترش فولاد بازی دارند».

فردوسی‌پور از تاج پرسید، حتی این احتمال می رود که در صورت شکست نفت و پرسپولیس و پیروزی فولاد مقابل استقلال در هفته بیست و نهم فولاد، یک هفته مانده به پایان لیگ بر‌تر، قهرمانی‌اش را جشن بگیرد که تاج گفت: «این پیشنهاد خوبی است و در جلسه فردای سازمان لیگ بررسی می‌شود، ولی هم اکنون تدارکی برای این اتفاق ندیده‌ایم».

تاج در ادامه سخنانش گفت: «هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ بر‌تر را به نام مرزبانان گروگان گرفته شده نامگذاری کرده‌ایم. آن‌ها پنج تن نیستند، بلکه کل ایران هستند و ما حتی بازی هفته آخر لیگ دسته اول را هم با همین نام، نامگذاری خواهیم کرد».

پس از این بود که بازی پرسپولیس و داماش، دومین بازی لیگ در هفته بیست‌وهشتم، با همه حواشی‌اش روی آنتن رفت. مهم‌تر از بازی درون زمین، ماجرای درگیری عجیب رضا حقیقی و پیام صادقیان در خلال یک بازی دوستانه پرسپولیس، سوژه خبرنگار نفت بود که محمد پنجعلی، سرپرست پرسپولیس به روش همیشگی با بیان اینکه چیز خاصی نبود و رفع شده، روی آن سرپوش گذاشت و گفت چون خونی از دماغ کسی نیامده، پس ماجرای مهمی نبوده!

بازی استقلال و نفت، گزارش بعدی نود از لیگ بر‌تر بود؛ جایی که در گزارش حواشی پس از بازی تماشاگران اعتراض شدید خود را به وضعیت این تیم بیان کردند. آن‌ها با بی‌غیرت خواندن بازیکنان این تیم از وضعیت کنونی تیمشان که تقریبا هر سه جام را از دست رفته می‌بینند، انتقاد کردند.

با پخش خلاصه این بازی بود که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ۲۱ساله و خرم‌آبادی تیم نفت تهران، مهمان بخش گفت‌وگوی ویژه این برنامه شد. دروازه‌بان جوان تیم نفت که پرتاب‌های خوب دستش مورد توجه فردوسی‌پور قرار گرفته بود، گفت که می‌تواند توپ را تا فاصله ۸۰ متری هم پرتاب کند. او در این گفت‌وگو در خصوص مذاکرات پیش‌فصلش با باشگاه پرسپولیس گفت و اینکه این مسأله باعث شد تا جریمه شود.

در خلال این گفت‌وگو بود که گزارش نود تا نود درباره عملکرد لژیونرهای ایرانی پخش شد. در گزارش عملکرد دانیال داوری، قوچان‌نژاد در لیگ انگلیس، اشکان دژاگه بازیکن تیم فولام در لیگ بر‌تر فوتبال، مسعود شجاعی در لیگ اسپانیا، علیرضا جهانبخش در لیگ هلند و سردار آزمون در لیگ روسیه، اسماعیل‌زاده و علیرضا حقیقی در لیگ پرتغال، بیت آشور در تیم ونکوور، جواد نکونام در تیم الکویت بررسی شد.

پس از پخش بازی سپاهان و سایپا و خداحافظی فردوسی‌پور با بیرانوند، سردار آزمون بازیکن جوان تیم روبین‌کازان روسیه با اسکایپ مهمان نود بود. خبر پیشنهاد آرسنال برای جذب سردار موجب شد تا فردوسی‌پور از درستی و نادرستی این پیشنهاد بپرسد و او در پاسخ گفت: پیشنهاد‌های میلان و آرسنال جدی شده و حتی با باشگاه روبین کازان نیز صحبت‌هایی شده است، البته هم اکنون همه فکر و ذکرم روبین کازان است. برایم افتخار است که از آرسنال پیشنهاد داشته باشم.

وی افزود: خیلی دوست دارم در جام جهانی حضور یابم، حضورم در تیم ملی فوتبال ایران نیز بستگی به نظر کی روش سر مربی تیم ملی دارد.

پس از این گفت‌وگو بود که خلاصه بازی‌های صبا و ذوب‌آهن و همین‌ طور فجرشهیدسپاسی و م و پس از داوری این دوبازی، بازی‌های راه‌آهن و استقلال خوزستان و همین‌طور ملوان گسترش پخش شد.

پس از پایان بازی‌های لیگ فردوسی‌پور با اشاره به شانس بالای تیم نفت مسجد سلیمان برای صعود به لیگ بر‌تر در خصوص حواشی پیش آمده برای این تیم از کسر امتیاز تا ماجرای میزبانی این تیم صحبت کرد و سپس غلامرضا بهروانT مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد تیم مسجد سلیمان گفت: AFC روی امکانت ورزشی زوم کرده است و تیم‌ها باید به این قضیه توجه داشته باشند.

وی در مورد مشکلات مسجد سلیمان گفت: بحث ورزشگاه مسجد سلیمان و رختکن و امکانات ورزشگاه است، بحث دیگر هتل است که مسجد سلیمان در این رابطه با مشکل روبه روست.

در ادامه گزارشی از رقابت‌های گزارشی از لیگ یک فوتبال و حواشی آن به نمایش گذاشته شد و سپس اسماعیل جلیلی، نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و نظری مدیر عامل باشگاه مسجد سلیمان روی خط تلفنی برنامه آمدند و از وضعیت این تیم گفتند.

جلیلی در این باره گفت: ما ممنونم که به دنبال شفاف سازی هستید و از مسئولان می‌خواهیم طوری حرکت کنند تا هیچ گونه شائبه‌ای پدید نیاید و ما نیز تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را در لیگ به دست آوریم.

وی در خصوص بحث هتلی که بهروان عنوان کرد، گفتد: ما مشکل هتل نداریم و حتی هتل بین المللی داریم و از آقای بهروان می‌خواهم این بحث را مطرح نکنند.

نظری نیز گفت: ما صحبتمان این است که چرا در آستانه صعود ما به لیگ بر‌تر از ما کسر امتیاز شد، تا حدودی مشکلات ورزشگاه مسجد سلیمان را برطرف کرده‌ایم.

بهروان در مورد کسر امتیاز گفت: این موضوع ارتباطی به ما نداشته و مربوط به کمیته انضباطی است و ما در خصوص برطرف کردن مشکلات ورزشگاه صحبت کردیم.

سخنان علی حنطه در خصوص حواشی بازی ابومسلم مشهد و جهانبخش جعفری درباره تیم بدر بند کنگ، آخرین بخش‌های برنامه نود بودند.

در پایان برنامه ۳۰ درصد از شرکت کنندگان به آندرانیک تیموریان و ۲۵ درصد به وریا غفوری رأی داده بودند.
نخستین برنامه نود سال ۹۳ ساعت ۲:۴۱ بامداد جمعه به پایان رسید.

منبع:تابناک

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1621

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: