کد خبر : 8668
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 16:09
735 views

مشکلات مخابرات صالح شهر برطرف می شود

مشکلات مخابرات صالح شهر برطرف می شود

محمود بلیوند نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند و عضو شورای اسلامی صالح شهر در گفت‌وگو با سفیر شوشتر اظهار داشت: در پی آتش سوزی که در مخابرات صالح شهر رخ داد تلفن‌های خانگی، اینترنت، دستگاه‌های pos و …. در صالح شهر قطع شدند و مشکلاتی را برای این مردم به وجود آورده است. وی افزود: این قطعی‌ها

محمود بلیوند نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند و عضو شورای اسلامی صالح شهر در گفت‌وگو با سفیر شوشتر اظهار داشت: در پی آتش سوزی که در مخابرات صالح شهر رخ داد تلفن‌های خانگی، اینترنت، دستگاه‌های pos و …. در صالح شهر قطع شدند و مشکلاتی را برای این مردم به وجود آورده است.
وی افزود: این قطعی‌ها لطمه‌هایی به کار مردم بخصوص، بازار و کسبه وارد آورده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند و عضو شورای اسلامی صالح شهر بیان کرد: از شرکت مخابرات استان انتظار داریم تا هر چه سریعتر در رفع این مشکل اقدام کند و مجدد به راه اندازی این خدمات اقدام نماید.

وی تصریح کرد: در این راستا با پیگیرهایی  انجام شده از دفتر مدیر عامل مخابرات، بازرسی و قائم مقام شرکت مخابرات استان خوزستان نتیجه داد و طبق قول هایی که مسئولین شرکت مخابرات استان خوزستان دادند ۸۰ درصد کار انجام شده و در هفته جاری  مشکلات به وجود آمده برطرف و مشکلات مخابرات در صالح شهر وصل می‌شود.

بلیوند از زحمات فرماندار گتوند تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: از پیگیری‌های فرماندار محترم شهرستان گتوند بخشدار مرکزی و رییس اداره مخابرات  شهرستان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر