کد خبر : 1794
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1393 - 9:14
651 views

مدیران کشور باید با دلسوزی کامل، آمادگی حضور در همه عرصه ها را داشته باشند

مدیران کشور باید با دلسوزی کامل، آمادگی حضور در همه عرصه ها را داشته باشند

امام جمعه شوشتر با اشاره به ضرورت تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال۱۳۹۳ ˈاقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: در مدیریت جهادی افزون بر داشتن شرایط مدیریت اسلامی، مدیران کشور باید با دلسوزی کامل، آمادگی برای حضور در همه عرصه ها را داشته باشند. به گزارش سفیر شوشتر، حجت اسلام ˈشکرالله

امام جمعه شوشتر با اشاره به ضرورت تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال۱۳۹۳ ˈاقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: در مدیریت جهادی افزون بر داشتن شرایط مدیریت اسلامی، مدیران کشور باید با دلسوزی کامل، آمادگی برای حضور در همه عرصه ها را داشته باشند.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت اسلام ˈشکرالله سلیمانیˈ روز پنجشنبه با بیان ملزومات تحقق شعار سال ۱۳۹۳ در کشور گفت: برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری حضور مردم و مسوولان در کنار هم ضروری است.

وی دارا بودن علم، آگاهی و برنامه ریزی از مهمترین شاخصه های یک مدیر دانست و افزود: مدیر جهادی باید مانند مجاهدی که در هر زمانی به او نیاز است آمادگی لازم را برای انجام وظیفه داشته باشند.

امام جمعه شوشتر با بیان این مطلب که مدیریت جهادی تلفیقی از شرایط مدیریت و روحیه جهادی است اظهار داشت: در مدیریت جهادی خلوص، وقت گذاشتن، آمادگی برای حضور در همه صحنه ها لازم است و یک مدیر مجاهد باید این شرایط را داشته باشد.

حجت الاسلام سلیمانی، با تاکید بر اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت در راستای تحقق شعار امسال تصریح کرد: مسوولان زمینه عملی کردن شعار سال را فراهم کنند و مردم نیز با حمایت از دولت می توانند این مسیر را هموار کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم و دولت مکمل هم هستند بیان کرد: عزم ملی یعنی حضور با جدیت تمام قشرها در صحنه های اقتصادی و فرهنگی و مدیریت جهادی هم در قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی و در اجرای قوانین در دولت به آن نیاز است.

امام جمعه شوشتر ابراز امیدواری در سال جاری با تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد شکوفایی اقتصاد مقاومتی و ارتقا سطح فرهنگ در کشور باشیم.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر