قانون حجاب و عفاف روی میز برخی مسئولین خاک می خورد/ حیف نام ۲۲بهمن که روی چهار دیواری به نام بیمارستان گذاشته اند

امام جمعه مسجدسلیمان:

حج الاسلام امینی گفت:خانواده هسته اصلی فرهنگی و مقاومتی ملت ایران است, سلامت روح و روان فرزندان و دین فرزندانمان در دست خانواده هاست دولت و مجلس باید برای عفاف و حجاب اقدام بکنند که متاسفانه قانون حجاب و عفاف روی میز برخی مسئولان در حال خاک خوردن است و این قانون را اجرا نمی کنند.

به گزارش  سفیر شوشتر، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان,حجت الاسلام امینی با اشاره به مناسبت های ماه رجب و فضایل این ماه از جمله  میلاد امیر المومنین(ع)  و بعثت حضرت محمد(ص)  از همه نماز گزاران خواست تا از فضایل این ماه عزیز استفاده کنند.

وی با اشاره به نکوداشت بی بی مریم  بختیاری در هفته گذشته اظهار داشت : مایه افتخار ماست که صد سال پیش سردار مریم بختیاری  از ایل و تبار بختیاری ما قلم به دست بوده و خاطرات خود را می نوشته  در حالی که امروزه  با  وجود این همه  حوزه و دانشگاه  کمتر کسی قصه و تاریخ و داستان می نویسد .

حجت السلام امینی در مورد اهمیت  حفظ و ثبت میراث علمی و معنوی افزود: هر قومی باید میراث های علمی خود را ثبت و ضبط کند  تا فردا روز نگویند که بی هویت هستید. این مقوله به قدری مهم است که در تقویم کشورمان روزی به نام روز ملی حفظ میراث علمی  و اسناد مکتوب  داریم که متاسفانه جامعه بختیاری ما بدلیل  متمرکز نبودن  ,میراث مکتوب زیادی از آن موجود نمیباشد و اکثر به صورت زیان به زبان و سینه به سینه است .

در ادامه خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان با اشاره به روز جهانی خانواده  افزود: خانواده هسته اصلی فرهنگی و مقاومتی ملت ایران است,  سلامت روح و روان فرزندان و دین فرزندانمان در دست خانواده هاست  دولت و مجلس باید برای عفاف و حجاب اقدام بکنند  که متاسفانه قانون حجاب و عفاف روی میز برخی مسئولان در حال خاک خوردن است و این قانون را اجرا نمی کنند.

وی در رابطه با مشکل انتقال ساختمان بیمارستان  ۲۲ بهمن اظهار داشت: از مسئولان  شهرستان ,فرماندار محترم ,نماینده  مجلس و استاندار تقاضای حل مشکل این بیمارستان را دارم, حیف نام بیست و دو بهمن که روی این چهاردیواری به نام بیمارستان گذاشته اند . سال گذشته  بارها و بارها قول افتتاح دادند که متاسفانه عملی  نشد  و همچنان در انتظار افتتاح ساختمان چهار طبقه این بیمارستان  در منطقه  نمره دو هستیم  و امیدواریم  امسال در هفته دولت انشالله شاهد افتتاح این ساختمان جدید باشیم  .

حجت الاسلام امینی مشکل راه منطقه کلگه را یکی از معضلات جدی شهروندان خطر نشان کرد و افزود: دو ماه است راه کلگه خراب مانده و موجب اعتراض شهروندان شده  است که متاسفانه  مسئولیت  تامین هزینه تعمیر این جاده بر عهده آبفای استان است که هزینه آسفالت این جاده را به شهرداری  مسجدسلیمان نمیدهد .

وی با اشاره به معرفی اولین امام جمعه اندیکا در هفته گذشته یادآور شد : از مسئولان اندیکا تشکر میکنم که در مراسم معرفی اولین امام جمعه اندیکا  سنگ تمام گذاشتند که موجب  رضایتمندی مسئولین استانی از مردم اندیکا شد .

امینی  ضمن تبریک و گرامیداشت هفته هلال احمر ادامه داد:  خسته نباشید عرض می کنم به جوانان عزیز هلال احمر که در نماز جمعه حضور دارند ,همیشه اماده و پای کار هستند  که امیدوارم از بلا و حوادث دور باشند.

 

لازم به ذکر است در حاشیه نماز جمعه این هفته نمایشگاهی  از توانمندی ها و تجهیزات هلال احمر شهرستان در مصلی  دایر گردید که با استقبال نماز گزاران روبرو شد.

منبع:رهیاب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2357

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: