کد خبر : 1369
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1393 - 8:51
667 views

حضور چشمگیر گردشگران در اماکن تاریخی شوشتر

حضور چشمگیر گردشگران در اماکن تاریخی شوشتر

از عصر دیروز ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به شهرستان شوشتر حاکم شده و تردد در مرکز شهر شوشتر نیز به سختی انجام می‌شود. سفیر شوشتر به نقل از اهواز نوین،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان عصر دیروز در بازدید از سایت‌‌های تاریخی شوشتر اظهار کرد: ترافیک بسیار زیاد خودرویی

از عصر دیروز ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به شهرستان شوشتر حاکم شده و تردد در مرکز شهر شوشتر نیز به سختی انجام می‌شود.

سفیر شوشتر به نقل از اهواز نوین،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان عصر دیروز در بازدید از سایت‌‌های تاریخی شوشتر اظهار کرد: ترافیک بسیار زیاد خودرویی و انسانی در معابر و خیابان‌های شهرستان شوشتر حاکم شده است.

علی‌محمد چهارمحالی افزود: در دور دوم سفرهای نوروزی شهرستان شوشتر سهم بسیار چشم‌گیری را به خود اختصاص داده است به نحوی که حضور در سایت‌های تاریخی شهرستان شوشتر نسبت به روزهای گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر بازدید‌های انجام شده توسط گردشگران در ۲۴ ساعت گذشته گفت: از روز گذشته تا پایان وقت بازدید روز دوشنبه حضور گردشگران در شهرستان شوشتر بسیار زیاد است به نحوی که ورودی سایت آبشارهای شوشتر با ترافیک انسانی مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر ارائه خدمات به گردشگران شهرستان شوشتر نظارت دقیقی وجود دارد و بازرسی از اصناف، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و … به صورت روزانه انجام می‌شود و در این زمینه اشراف کامل وجود دارد.

چهارمحالی با اشاره به اینکه در سال‌جاری برای نخستین بار سایت تاریخی مسجد جامع شوشتر بر روی گردشگران باز شده است، گفت: در سال‌جاری گردشگران زیادی از مسجد جامع شوشتر بازدید کرده‌اند و راهنمایان تور در این سایت تاریخی نیز مستقر شده‌اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شوشتر افزود: شهرستان شوشتر مقصد سفر بسیاری از گردشگران خوزستانی است و علاوه بر این خوزستانی‌های زیادی نیز برای گذران روزهای نوروز به این شهرستان سفر می‌کنند و به این دلیل ترافیک بسیار سنگینی در خیابان‌های شهر شوشتر حاکم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر