کد خبر : 2551
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 5:02
631 views

بهبود شرایط بهداشتی در شوشتر از اولویت‌های شهرداری است

بهبود شرایط بهداشتی در شوشتر از اولویت‌های شهرداری است

معاون شهردار شوشتر گفت: بهبود شرایط بهداشتی و نظافتی در سطح شهر شوشتر از اولویت‌های اساسی معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر است و می‌کوشیم در این زمینه به شرایط استاندارد نزدیک شویم.  به گزارش سفیر شوشتر، علی تقی‌پور اظهار کرد: تشدید اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان شوشتر به درخواست شورای سلامت و امنیت غذایی

معاون شهردار شوشتر گفت: بهبود شرایط بهداشتی و نظافتی در سطح شهر شوشتر از اولویت‌های اساسی معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر است و می‌کوشیم در این زمینه به شرایط استاندارد نزدیک شویم. 

به گزارش سفیر شوشتر، علی تقی‌پور اظهار کرد: تشدید اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان شوشتر به درخواست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان انجام شده است و روزانه این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اتلاف سگ‌های ولگرد با سرعت در حال انجام است، افزود: به این منظور پیمانکاری به خدمت گرفته شده است که در این زمینه فعالی خود را آغاز کرده و تا حد زیادی شرایط به حالت مناسب درآمده است و به تشدید فعالیت‌های این پیمانکار این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

معاون شهردار شوشتر گفت: در روزهای گذشته بیش از ۱۵۰ قلاده سگ ولگرد در شوشتر اتلاف شده است و در این زمینه گزارش‌های لازم به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شوشتر با اشاره به اینکه سامان‌دهی فضاهای سبز شهری در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پارک‌های محله، چمن‌های منطقه‌ای و پارک‌های حاشیه شهر شوشتر در دستور تنظیف و پاکسازی قرار دارند و به این دلیل می‌کوشیم تا شرایط در این پارک‌ها برای استفاده عموم بهبود یابد.

تقی‌پور تاکید کرد: بهبود شرایط بهداشتی و نظافتی در سطح شهر شوشتر از اولویت‌های اساسی معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر است و می‌کوشیم در این زمینه به شرایط استاندارد نزدیک شویم.

وی گفت: برای بهبود شرایط در این بخش نیازمند مشارکت مردم و کسبه بازار هستیم و در بخش پسماند باید مردم همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشند تا بتوان در این زمینه وضعیت را سریعتر و اصولی‌تر بهبود بخشیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر