کد خبر : 2706
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 9:47
620 views

بعثت پیامبر اسلام(ص)سرآغاز حقیقی فراگیری علم برای بشریت است

بعثت پیامبر اسلام(ص)سرآغاز حقیقی فراگیری علم برای بشریت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در جمع نمازگزاران مسجد ثامن الحجج(ع)این شهرستان گفت: بعثت پیامبر اسلام(ص)سرآغاز حقیقی فراگیری علم برای بشریت است. به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شوشتر،مهدی نوروزی زاده کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت:بمناسبت فرارسیدن ۲۷ رجب سالروز بعثت نبی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در جمع نمازگزاران مسجد ثامن الحجج(ع)این شهرستان گفت: بعثت پیامبر اسلام(ص)سرآغاز حقیقی فراگیری علم برای بشریت است.

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شوشتر،مهدی نوروزی زاده کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت:بمناسبت فرارسیدن ۲۷ رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص)در جمع نمازگزاران مسجد ثامن الحجج(ع)با اشاره به سالروز مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)گفت:اولین آیاتی که بر آن وجود مقدس نازل شد با تعلیم و دانش آموزی است که نشان دهنده اهمیت والای علم و دانش در مکتب اسلام است.

وی در ادامه به اوضاع اجتماعی و فرهنگی آن روز سرزمین حجاز اشاره کرد و گفت:در زمان بعثت پیامبر(ص)،شاعران و سخنوران بسیاری در آن سرزمین زندگی می کردند ولی همه آنان نتوانستند حتی یک آیه مانند قرآن بیاورند که نشانه معجزه بودن این کتاب مقدس است.

این مراسم در شامگاه دوشنبه ۵خرداد در مسجد ثامن الحجج(ع)برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر