برخورد محموله ترافیکی باشبکه برق فشار قوی در دوربرگردان گتوند-شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، برخورد یک دستگاه تریلر حامل محموله ترافیکی  با شبکه برق۳۳هزار ولت(۳۳کیلو وات)در محور گتوند شوشترموجب شکسته شدن پایه های انتقال، پاره شدن کابل های فشارقوی ونهایتاٌ باعث  خروج شبکه مذکور از مدار سراسری گردید.

این حادثه که مقارن ساعت ۱۶:۳۰دقیقه درمحل دوروربرگردان جاده گتوند- شوشتر (محور پرترافیک شوشتر-دزفول) رخ داد ،تردد خودروهای عبوری را برای ساعاتی با مشکل مواجه کرده بود.

ارتفاع کابل های خطوط انتقال برق براساس استاندارد معمول کشورمان بین ۶ تا ۸ متر تعریف شده است و احتمالا عدم رعایت ارتفاع موجود باعث برخورد تانک  فلزی غول پیکر صنایع سیمان و بتن که از گتوند به  وسیله یک دستگاه تریلر به مقصد استان بوشهر در حال حرکت بود گردیده است.

گرچه این حادثه به لطف خدا بخیر گذشت و هیچگونه مصدوم یا تلفات جانی در بر نداشت، اما برخورد محوله این کامیون که  دودستگاه خودرو سبک در جلو و عقب با چراغ های گردان اورا همراهی می کردند باعث خساراتی به  شبکه مذکور گردید.

البته بد نیست بدانید، این حادثه درست درچند قدمی ایستگاه پلیس راه(سه راهی گتوند)گتوند اتفاق افتاده بود و علی رغم تلاش پرسنل اداره برق گتوند که با تمام تجهیزات مشغول ترمیم شبکه بودند، از حضور پلیس و کمک در آمد و شد خودرو های عبوری (هنگام تهیه گزارش) خبری نبود.

1 2 4 6

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2669

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: