اولین عمل جراحی بیمارستان کارون گتوند انجام شد/ هیچ گونه کمبودی وجود ندارد

اولین عمل جراحی بیمارستان کارون گتوند انجام شد/ هیچ گونه کمبودی وجود ندارد

به گزارش سفیر شوشتر، یوسف بهداروندی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز، اظهار داشت: امروز اولین بیمار اتاق عمل پذیرش شد و اتاق عمل بیمارستان گتوند به صورت رسمی افتتاح شد. وی افزود:  رونق توسعه بیمارستان گتوند و ارائه خدمات به مردم به صورت مستمر با برنامه و حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش سفیر شوشتر، یوسف بهداروندی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز، اظهار داشت: امروز اولین بیمار اتاق عمل پذیرش شد و اتاق عمل بیمارستان گتوند به صورت رسمی افتتاح شد.

وی افزود:  رونق توسعه بیمارستان گتوند و ارائه خدمات به مردم به صورت مستمر با برنامه و حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول و شخص آقای دکتر پریدار در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند  بیان کرد: به همین منظور و طبق برنامه‌های انجام شده باید موضوع مربوط به عمل در بیمارستان گتوند انجام می‌شدکه طبق برنامه اولین عمل بدون بیهوشی ( کیست پیلونیدال) در بیمارستان گتوند امروز انجام شد.

بهداروندی در پاسخ به اینکه با توجه به طرح تحول نظام سلامت در کشور و ارائه خدمات پزشکی به مردم وضعیت بیمارستان گتوند از نظر آمادگی در په سطحی است، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات لازم جهت انجام بعضی از عمل‌های با بیهوشی را داریم و متخصص بیهوشی نیز دانشگاه علوم پزشکی دزفول در اختیار ما گذاشته است.

وی تصریح کرد: عمل‌های بدون بیهوشی به صورت کامل در بیمارستان گتوند انجام می‌شود که در مرحله بعد عمل‌های با بیهوشی هم به زودی در بیمارستان گتوند انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در پاسخ به اینکه شایعاتی مبنی بر کمبود امکانات در بیمارستان گتوند در زمان افتتاح آن توسط وزیر بهداشت وجود داشته است یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر، هیچ گونه کمبودی وجود نداشته و ندارد و از نظر دستگاه و از نظر پرسنل  ما هیچ گونه کمبودی در بیمارستان گتوند نداریم.

وی با اشاره به بخش‌های مجهز در بیمارستان گتوند اشاره کرد و گفت:  ۴  بخش اطفال، جراحی، داخلی و زنان در بیمارستان گتوند وجود دارد که در این ۴ بخشکامل‌ترین بروزترین و جدیدترین  دستگاه‌ها وجود دارد و در این بخش‌ها هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

بهداروندی با اشاره به برنامه‌های مدیریت دانشگاه علوم پزشکی دزفول خاطر نشان کرد: به تدریج این نوید به مردم شهرستان گتوند داده می‌شود که عمل‌های بابیهوشی نیز به زودی به صورت کامل به منظور ارائه خدمات به مردم انجام می‌شود  و از نظر امکانات هیچ گونه کمبودی در بیمارستان گتوند وجود ندارد و از زحمات  دکتر یوسف پریداررئیس دانشگاه علوم پزشکی تقدیرو تشکر می‌کنیم.

به گزارش خوزپرس از اهواز، بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند در سال گذشته با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر