انهدام باند سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت در شوشتر

انهدام باند سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت در شوشتر

سرهنگ “سعید شعبان” با بیان این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شوشتر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی باند ۳ نفره سارقان منزل را شناسایی و پس از

سرهنگ “سعید شعبان” با بیان این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شوشتر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی باند ۳ نفره سارقان منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شعبان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت، منزل خود را تا حد امکان خالی نگذارند و برای پنجره های قابل دسترسی و نقاط نفوذ پذیر مانند نورگیر، پاسیو و نیز بر روی دیوارهای کوتاه، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنند.*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر