کد خبر : 2568
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 4:19
582 views

انتقال آب کارون خط قرمز نمایندگان خوزستان است

انتقال آب کارون خط قرمز نمایندگان خوزستان است

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب کارون به فلات مرکزی خط قرمز نمایندگان استان خوزستان است. به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح انتقال آب کارون به فلات مرکزی عنوان کرد: رییس جمهور دولت تدبیر و

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب کارون به فلات مرکزی خط قرمز نمایندگان استان خوزستان است.

به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح انتقال آب کارون به فلات مرکزی عنوان کرد: رییس جمهور دولت تدبیر و امید به مردم استان خوزستان قول دادند که همه کار های اجرایی انتقال آب کارون متوقف شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال ۹۳ نیز اعتباراتی برای انتقال آب کارون در نظر گرفته نشده است.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه، ما از طریق وزارت نیرو پیگیر این مسئله هستیم،گفت: مسئولان این وزارتخانه به نمایندگان استان قول داده اند که این اتقال صورت نگیرد اما این مسئله کماکان مورد دغدغه مردم استان و نمایندگان هستند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه های ما این است که مسئولان استانی از طریق اعتبارات استانی خودشان این طرح را به جلو ببرند اظهار کرد: ما در این خصوص با وزیر نیرو صحبت کرده ایم و پیگیر این مسئله خواهیم بود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: انتقال آب کارون خط قرمز نمایندگان استان خوزستان محسوب می شود و ما تا آخر این مسئله پیگیر خواهیم بود و مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر