کد خبر : 2884
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 - 12:50
653 views

امام جمعه اهواز: تروریست های تکفیری محکوم به فنا هستند

امام جمعه اهواز: تروریست های تکفیری محکوم به فنا هستند

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن محکوم کردن اعمال وحشیانه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه گفت: تروریست های تکفیری و وهابی محکوم به فنا و نابودی هستند. به گزارش سفیرشوشتر، آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ پنج شنبه شب در آیین میلاد امام زمان (عج) در شوشتر ، تروریست های

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن محکوم کردن اعمال وحشیانه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه گفت: تروریست های تکفیری و وهابی محکوم به فنا و نابودی هستند.

به گزارش سفیرشوشتر، آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ پنج شنبه شب در آیین میلاد امام زمان (عج) در شوشتر ، تروریست های تکفیری را دست پروده برخی کشورهای مرتجع منطقه و جبهه استکبار دانست و گفت: این تروریست ها سفیانی و از پیروان بنی امیه هستند و ذاتاˈ با پیامبر و آل محمد(ص) عناد و دشمنی دارند.

وی بر اتحاد دولت و ملت عراق در برابر موج جدید تروریسم در این کشور تاکید و ابراز امیدواری کرد ارتش قدرتمند عراق به کمک نیروهای مردمی و عشایر شر گروه تروریستی ˈداعشˈ را از سر مردم عراق کوتاه کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به نامگذاری یکی از گردان های گروه تروریستی داعش به نام ˈیزیدˈ گفت: این تروریست هایی که خود را طرفدار یزید می نامند مورد لعن و نفرین همه مسلمانان هستند و بزودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و شر آنان از مردم عراق کوتاه خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تروریست این آرزو را به گور خواهند برد که بخواهند تشیع و شیعه را ذلیل کنند ، آنان بزودی در خون خود خواهند غلطید و رهسپار جهنم می شوند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به اینکه تروریست های تکفیری در عراق سلاح های ساخت اسراییل در دست دارند و با سلاح ها به اماکن مقدس یورش می برند بیان کرد: ما تا پای جان از عتبات عالیات دفاع می کنیم و پشت مردم و دولت عراق را خالی نخواهیم کرد.

گروه تروریستی داعش که مرتکب جنایات بسیار زیادی در سوریه شده در هفته گذشته با کشیدن حملات تروریستی خود به شهرهای موصل ، کرکرک ، تکریت و برخی شهرهای شمالی عراق ، موج جدیدی از کشتار را در این مناطق به راه انداخت.

هم اکنون نبردهای سختی بین نیروهای مردمی و ارتش عراق از یک سو و عوامل گروه تروریستی داعش از سوی دیگر در جریان است.

با بالا گرفتن درگیری ها و ناامنی در شهرهای عراق هم اکنون اعزام کاروان های زیارتی به عتبات عالیات از مرزهای شلمچه و چذابه به حال تعلیق درآمده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر