کد خبر : 2645
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 12:15
644 views

ارتقای روستاهای شوشتر به شهر

ارتقای روستاهای شوشتر به شهر

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقای روستاهای شهرستان شوشتر به شهر شد. به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز اظهار کرد: برخی از روستاهای شهرستان شوشتر در شرایط کنونی همه شرایط مورد نیاز را برای ارتقای روستا به شهر دارند ولی هنوز برای این مسئله اقدامی انجام نشده است. وی

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقای روستاهای شهرستان شوشتر به شهر شد.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز اظهار کرد: برخی از روستاهای شهرستان شوشتر در شرایط کنونی همه شرایط مورد نیاز را برای ارتقای روستا به شهر دارند ولی هنوز برای این مسئله اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: پرونده‌های مورد نیاز این روستاها به وزارت کشور ارسال شده است ولی برای این ارتقای روستا به شهر اقدامی انجام نشده است و باید در این زمینه اقدامی عملی انجام شود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روستاهای علم‌الهدی، اندیشه،‌ عرب‌حسن و نورمحمدی همگی از نظر شاخص جمعیتی شرایط مورد نیاز را برای ارتقا به شهر دارند ولی از سوی وزارت کشور هنوز برای این مهم اقدامی انجام نشده است.

سادات ابراهیمی گفت: پرونده‌ای مورد نیاز برای این مسئله از خوزستان به مرکز ارسال شده است ولی روند این ارتقا به کندی انجام می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر