آغاز عملیات نصب تابلو‌های نامگذاری معابر شهری شوشتر

شهردار شوشتر گفت: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی عملیات نصب تابلو‌های نامگذاری معابر شهری این شهرستان آغاز شد.

محمد اسفندیاری با بیان اینکه عدم نامگذاری بسیاری از معابر شوشتر به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود آمدن مشکلات برای شهروندان شده بود، گفت: در بسیاری از معابر سطح شهر نظیر کوی‌های تازه احداث و نواحی منفصل فاقد هرگونه نام و تابلو نامگذاری شناسایی و در نهایت این شهرداری اقدام به نصب تابلو‌های معابر کرده است.

وی افزود: جلسات کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر با هدف بهبود شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر شهری با حضور صاحبنظران و کارشناسان مرتبط و معتمدین شهر  بصورت مستمر برگزار می‌شود.

اسفندیاری از نصب تابلو‌های نامگذاری معابر شهری خبر داد و اضافه کرد: با توجه به بازدید اخیر  اعضای شورای شهر از سطح شهر و تاکید بر نصب تابلو معابر  عملیات نصب تابلو‌های نامگذاری انجام شد. برخی از معابر شهری ما فاقد نام است که در کمیسیون نامگذاری و پس از اخذ مجوز نسبت به تعیین نام این معابر اقدام خواهد شد.

شهردار شوشتر با بیان اینکه برخی دیگر از معابر سطح شهر دارای نام است، ولی فاقد تابلو هستند، ادامه داد: بر همین اساس شهرداری نسبت به تهیه و نصب تابلو این معابر هم اقدام خواهد کرد.  برخی از تابلو‌های معابر شهر هم فرسوده شده که عملیات جایگزین کردن تابلو‌های جدید در این معابر هم در دستور کار است.

وی می‌گوید: با تعیین نام و نصب تابلو‌های نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=18324

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: