کد خبر : 2990
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 - 11:01
1,011 views

آزمون تیزهوشان وسرگردانی تحقیر آمیزاولیاء درمقابل دبیرستان فرزانگان/+تصاویر

آزمون تیزهوشان وسرگردانی تحقیر آمیزاولیاء درمقابل دبیرستان فرزانگان/+تصاویر

جای خالی تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش شوشتر به گزارش سفیر شوشتر، هنوز چند هفته ای از برگزاری نچندان خوب آزمون دخترانه نمونه دولتی،که در زمان تصدی رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شوشتر نگذشته است که این بار و در زمان آغاز بکار رئیس جدید این اداره،آزمون تیز هوشان دخترانه در همان

جای خالی تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، هنوز چند هفته ای از برگزاری نچندان خوب آزمون دخترانه نمونه دولتی،که در زمان تصدی رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شوشتر نگذشته است که این بار و در زمان آغاز بکار رئیس جدید این اداره،آزمون تیز هوشان دخترانه در همان دبیرستان برگزار شد و گلایه و نارضایتی شدید اولیاء را همچون آزمون قبلی در برداشت.

برگزاری آزمون مستلزم شرایط خاص خود می باشد و کم و بیش همه ی ما از قوانین آن مطلع هستیم و نیازی به توضیح و تفسیر ندارد،اما دراین میان جای تکریم ارباب رجوع خالی است و هیچ کس بویژه مسئولین محل برگزاری آزمون پاسخگوی مراجعه کنندگان که از مناطق دور و نزیک شوشتر خود را به آنجا رسانده بودند نیست.

ظ

درآزمون قبلی علی رغم تلاش های فراوان برای تهیه گزارش و اطلاع رسانی از چگونگی  محل برگزاری آزمون،شرایط دانش آموزان،مراقبان،دست اندرکاران، و در میان گذاشتن مشکلات اولیاء که در مقابل دبیرستان محل آزمون، با شرایط سرسام آور جوی خوزستان در چنین فصلی از سال که ساعت ها با بی احترامی در خیابان سرگردان مانده اند، به رئیس دبیرستان،حراست آموزش و پرورش، رئیس وقت اداره حضوری و تلفنی مراجعه شد که متاسفانه تمام تلاش ها برای تهیه یک گزارش ساده عقیم ماند و ناچاراٌ به مدیر کل آموزش و پرورش استان متوصل شدیم که متاسفانه،نوش داروی بعد از مرگ سهراب بود، چراکه زمان برگزاری آزمون با این همه اتلاف وقت برای تهیه خبر این آزمون، که حق مسلم مردم برای دانستن است به اتمام رسیده بود.

9

البته مدیر کل آموزش پرورش با اظهار تأسف از مشکلات بوجود آمده و عدم همکاری مسئولین آموزش و پرورش شوشتر و مدیران بعضی از مدارس، که  بهانه ترس از حراست را، پوششی برای فرار از سئولات خبرنگاران می دانند، قول داد تا در اسرع وقت رسیدگی،  و منبعد از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری بعمل آید.

درهمین راستا امروزجمعه۲۹ خردادآزمون تیزهوشان دختر در همان محل برگزار شد « و باز هم همان حکایت همیشگی»سرگردانی ،تحقیر  و عدم پاسخگویی  از طرف مسئولین دبیرستان که به هیچ وجه حاضر به حضور در بین انبوه اولیاء گرما زده که از فرط خستگی بعضاٌ روی خاک پیاده روها نشسته بودند نیستند.

ط

یک خانم مراجعه کننده که از بخش… خود را به اینجا رسانده بود گفت: از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت۱۰:۳۰ دقیقه باید اینجا باشیم و دریغ از یک لیوان آب گرم و حتی سرپناهی بدون کولر تا از گزند خورشید در امان باشیم این خانم خانه دار با انتقاد از مسئولین آموزش و پرورش و دست اندر کاران دبیرستان فرزانگان که به نوعی میزبان اولیاء بودند افزود،در این دبیرستان عریض و طویل حتی برای اینکه دختر خردسالم را برای استفاده از سرویس بهداشتی درون حیاط ببرم با بداخلاقی همکاری نشد و به ناچار در کنارپیاده رو خیابان پرتردد شهر و در مقابل چشمان متحیر ده ها مرد و زن، فرزند خردسالم، مبادرت به دستشویی درخیابان کرده است، که بابت این موضوع برای همیشه احساس شرم میکنم.

2

یکی در از اولیاء، با انتقاد از دستگاه اجرایی شهر به ویژه آموزش و پرورش که می بایست الگویی برای سایر ادارات باشد گفت:آیا مکان مناسب تری که هم دانش آموزان با آسودگی خیال به آزمون خود بپردازند و هم اولیاء آنها آسایشی محترمانه داشته باشند دراین شهر وجود ندارد؟!

 وی از اینکه هیچ کس از مسئولین آموزش و پرورش  در جمع آنها حاضر نشده است انتقاد داشت و گفت: وقتی به خودمان به احترامی و بی توجهی می شود پر واضح است که برای فرزندانمان نیز ارزشی قائل نیستند  و قطعاٌ در هیچ کجای استان چنین وضعی مشاهده نمی شود.

به هر حال از رئیس جدید آموزش و پرورش شوشتر که البته چند روزی از انتصاب وی نگذشته است انتظارات بیشتر ی می رود ومعمولا در پی هر تغییر و تحولی توقع و انتظارات شهروندان برای بهبود اوضاع بیشتر می شود و مسئولین باید بدانند که مردم از آنان کار می خواهند و نباید خدای ناکرده این احساس در مردم قوت بگیرد که تنها صفر با صفر عوض شده است.

3 4

4 5 6

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند شنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۳:۱۸

متاسفانه مدیران نالایق این دبیرستان، هیچ احترام و حرمتی برای کرامت انسانی قائل نیستند. وقتی جلوی دستشویی یک کودک خردسال را می گیرد، وقتی که مردم را توی گرما طاقت فرسا می گذارد. آیا واقعلا هیچ جایی وجود نداشت که اولیا در آن قرار بگیرند؟ آیا دستشویی خالی برای این بچه نبود؟ متاسفم برای مدیر نالایق مدرسه و مدیر آموزش و پرورش شوشتر.

شهروند 20014 جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۳۵

آقای ترکستانی مثل اینکه آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان را با هم اشتباهی گرفته بود. امتحان مورد نظر سی ام خرداد بود نه بیست ونهم. مسئولین محترم سایت سفیر شوشتر چرا یک مصاحبه با شهرانی انجام نمی دهید و بیوگرافی کامل ایشان را در سایتتان قرار نمی دهید و دلایل تغییرات در رده معاونت ها را جویا نمی شوید.

انتخاب سردبیر