کد خبر : 6423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 19:53
654 views

۱۶ مجتمع آبرسانی روستایی خوزستان در سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد

۱۶ مجتمع آبرسانی روستایی خوزستان در سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: ۱۶ مجتمع ابرسانی روستایی خوزستان در شهرستان اهواز، دزفول، شوشتر و هفتگل در سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد. به گزارش سفیر شوشتر، درویشعلی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در سال ۹۴ حدود ۱۶ مجتمع آب‌رسانی را در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، دزفول وهفتگل به

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: ۱۶ مجتمع ابرسانی روستایی خوزستان در شهرستان اهواز، دزفول، شوشتر و هفتگل در سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد.درویشعلی کریمی

به گزارش سفیر شوشتر، درویشعلی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در سال ۹۴ حدود ۱۶ مجتمع آب‌رسانی را در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، دزفول وهفتگل به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با راه اندازی این مجتمع‌ها پیش بینی می‌شود ۵۰۰ تا ۶۰۰ روستا در خوزستان از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان با شاره به آب‌رسانی با تانکر، بیان کرد: در حال حاضر این تعداد روستا با تانکر آب رسانی می‌شوند و تلاش می‌شود با راه اندازی این مجتمع‌ها، روستا‌ها از این وضعیت آب‌رسانی با تانکر‌‌‌ رها شوند.

کریمی به اولویت اصلی اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴ اولویت اصلی اداره کل آب و فاضلاب استان خوزستان راه اندازی این مجتمع‌ها و آب‌رسانی به روستا‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اعتبار خوبی که امسال با عنایت مقام معظم رهبری تصویب شده، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر آب‌رسانی به روستا‌ها اعتبار خوبی برای این پروژه‌ها مصوب کرده است.

کریمی عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی مصوب شده برای آب‌رسانی به روستا‌ها پیش بینی می‌شود سهم قابل توجهی به استان خوزستان اختصاص پیدا کند.

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان اظهار داشت: اولویت دوم این اداره بازسازی شبکه‌های فرسوده است. بالای ۶۰ درصد از شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده و قابل استفاده نیست.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر