کد خبر : 5908
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:43
568 views

وام قرض الحسنه به فرهنگیان خوزستان پرداخت می شود

وام قرض الحسنه به فرهنگیان خوزستان پرداخت می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرداخت ۱۰۰۰فقره وام قرض الحسنه ده میلیون ریالی و ۱۸ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی به فرهنگیان این استان خبر داد.  به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان، محمد تقی زاده ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات رفاهی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرداخت ۱۰۰۰فقره وام قرض الحسنه ده میلیون ریالی و ۱۸ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی به فرهنگیان این استان خبر داد. 

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان، محمد تقی زاده ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات و همچنین ایجاد رضایت مندی فرهنگیان اقدامات فراوانی را انجام داده ایم. تخصیص ۱۵ هزار و ۱۵۷ فقره وام پنجاه میلیون ریالی با کارمزد ۱۲ درصد و تخصیص ۱۸ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۲۲ درصد از جمله ی این اقدامات است.

وی افزود: صدور ۱۲ هزار کارت اعتباری خرید، تخصیص یک هزار فقره وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی و پرداخت وام از طریق صندوق های ضروری به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال از دیگر کارهایی است که در راستای ارائه خدمات رفاهی و ایجاد رضایتمندی فرهنگیان در استان انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط با کمک های بلاعوض عنوان کرد: هشت میلیارد ریال کمک بلاعوض به بیماران صعب العلاج از جمله فرهنگیان، افراد تبعی و دانش آموزان پرداخت شد.

تقی زاده تصریح کرد: تمهیدات لازم برای صدور کارت اعتباری تا سقف ۱۰ میلیون ریال با کارمزد دو درصد و دوره بازپرداخت ۶ الی ۱۰ ماهه نیز فراهم شده است.

وی در پایان گفت: ۹ میلیارد ریال از محل سرانه بیمه حوادث به منظور کمک به بیماران صعب العلاج فرهنگی و دانش آموزان اختصاص داده شد. همچنین ۶۸۳ دستگاه خودرو با تسهیلات ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون ریالی به فرهنگیان واگذار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر