کد خبر : 2197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 13:20
640 views

نماینده شوشتر و گتوند سالروز شوراها را تبریک گفتند

نماینده شوشتر و گتوند سالروز شوراها را تبریک گفتند

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پیامی سالروز شوراها را به عموم مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفتند. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، متن پیام حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحم الرحیم نهم اردیبهشت

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پیامی سالروز شوراها را به عموم مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفتند.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، متن پیام حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحم الرحیم

نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عموم مردم عزیز و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می نمایم.

امیداست اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای احترام و حفظ شان و کرامت مردم با وسعت نظر و طرح های نوین و کاربردی توام با تدبیر و همچنین استفاده از نقطه نظرات مردم، نخبگان و دانشگاهیان، موجب پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر و روستا با شتاب بیشتری گردند.

بدیهی است که شوراها بازوان توانمند مسئولین اجرایی هستند و کلیه مسئولین باید با تعامل و همکاری از توان و ظرفیت شوراها در جهت حل مسائل و مشکلات مردم گام بردارند.

اینجانب از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و شهرداران و دهیاریهای شهرستان های شوشتر و گتوند که با وظیفه شناسی و درایت در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کنند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

وسلام و علیکم و رحمه الله و البرکاته

سیدمحمد سادات ابراهیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر