کد خبر : 7114
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 13:01
673 views

مسئولان خوزستان به بیکاری و ورود سرمایه به استان توجه نمی‌کنند

مسئولان خوزستان به بیکاری و ورود سرمایه به استان توجه نمی‌کنند

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده اظهار داشت: اوضاع بیکاری در میان جوانان خوزستانی معضل بسیار بزرگی است که متاسفانه آمار بیکاری در این قشر بسیار بالا است. وی افزود: اغلب سازمان‌ها و مراکز صنعتی استان خوزستان با بیان نیاز به نیروی فنی و کارآمد از استخدام جوانان خوزستانی

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده اظهار داشت: اوضاع بیکاری در میان جوانان خوزستانی معضل بسیار بزرگی است که متاسفانه آمار بیکاری در این قشر بسیار بالا است.

وی افزود: اغلب سازمان‌ها و مراکز صنعتی استان خوزستان با بیان نیاز به نیروی فنی و کارآمد از استخدام جوانان خوزستانی اجتناب کرده و نیروهای غیربومی را به استخدام خود در می‌آورند.

حسن‌زاده گفت: سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای باید تمام تلاش خود را برای تربیت نیروی حرفه‌ای از میان جوانان خوزستانی انجام دهد تا این وضع اسف‌بار بیکاری در خوزستان برطرف شود.

وی عنوان کرد: استان خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در موضوعات اشتغال و ورود سرمایه دارد امام متاسفانه مسئولان استانی به این دو امر توجه کافی را ندارند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به وضع نامناسب جاده‌های مواصلاتی خوزستان اظهار داشت: در قانون وزارت را‌و‌شهرسازی آمده که جاده‌های بین مراکز استانی و شهری باید تبدیل به بزرگراه و به صورت یک‌طرفه باشد که این امر در بیشتر جاده‌های استان خوزستان رعایت نشده است.

وی افزود: آمار تلفات جاده‌ای خوزستان بسیار بالاست و لازمه آن پیگیری ویژه مسئولان راه‌و‌شهرسازی استان و دیگر مسئولان کشوری و استانی به این امر است.

حسن‌زاده درباره توافق هسته‌ای اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای با قدرت و همان‌گونه که مقام معظم رهبری انتظار داشتند به دفاع از حقوق حقه ملت شریف ایران پرداخت و در مقابل شش قدرت جهانی بدون ترس و واهمه ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر راهنمایی‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری از مذاکرات هسته‌ای نبود اکنون شاهد این توافق در مقابل شش قدرت جهانی نبودیم.

حسن‌زاده با اشاره به زندگی شهید عباس بابایی اظهار داشت: این شهید بزرگوار زمان‌شناس بود و حج لازم خود را در دفاع از میهن اسلامی خود دید و در تاریخ ۱۵ مردادماه سال۱۳۶۶ به فیض شهادت رسید.

وی افزود: به تازگی زندگینامه این شهید بزرگوار به چاپ رسیده که به تمام مردم به ویژه جوانان توصیه می‌کنم خاطران و زندیگی‌نامه این سردار بزرگ اسلام را مطالعه و مشی رفتاری ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به جنایت‌های جنگی آمریکا گفت: کشوری که خود از بمب اتم علیه زنان و کودکان بی‌گناه استفاده کرده و آثار مخربش بعد از سال‌ها هنوز نمایان است ایران را متهم به نقض قوانین حقوق بشری و بین‌المللی می‌کند.

وی عنوان کرد: اکنون این کشور از گذشته خود متاثر نبوده و با حمایت از آل‌سعود جنایتکار سبب به شهادت رساندن صدها نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه یمن شده است.

حسن‌زاده درباره حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: ورود هیئت‌های اروپایی به ایران خوب بوده و مانعی ندارد اما مسئولان باید توجه کنند که ایران تبدیل به کشور مصرف کننده کالاهای آن‌ها نشود.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند سبب رونق اقتصادی کشور و اشتغال جوانان شود.

امام جمعه موقت اهواز درباره روز اهدای خون نیز گفت این امر علاوه بر ثواب فراوان برای شخص اهدا کننده نیز فواید فراوانی دارد به همین دلیل هم‌استانی‌های خوزستانی جهت اهدای خون خود به نیازمندان دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر