کد خبر : 7679
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 6:00
692 views

مراسم شبیه خوانی در شوشتر برگزار می شود

مراسم شبیه خوانی در شوشتر برگزار می شود

به گزارش سفیر شوشتر، مراسم شبیه خوانی واقعه ی عاشورا همچون سالهای گذشته به مدت ۱۵ شب و با اجرای مجالس مختلف شهادت برخی ائمه ، در شوشتر برگزار می گردد. علی بهرامی درباره برگزاری این مراسم در شهرستان شوشتر اظهار داشت:  این برنامه کاری است از گروه هنری تئاتر سلاسل وابسته به انجمن هنرهای نمایشی

به گزارش سفیر شوشتر، مراسم شبیه خوانی واقعه ی عاشورا همچون سالهای گذشته به مدت ۱۵ شب و با اجرای مجالس مختلف شهادت برخی ائمه ، در شوشتر برگزار می گردد.

علی بهرامی درباره برگزاری این مراسم در شهرستان شوشتر اظهار داشت:  این برنامه کاری است از گروه هنری تئاتر سلاسل وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر که با مشارکت کانون فرهنگی هنری عاشوراییان و بسیج هنرمندان شوشتر اجرا خواهدشد.

خلیل ضرغامپور کارگردان این تعزیه نیز اعلام کرد: در این پانزده شب اجرا ، مجالس شهادت حضرات مسلم، امام رضا، امام حسن ، حر ، شوذب و عابس ، علی اکبر و علی اصغر ، عباس و امام حسین علیهما السلام و شام غریبان به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است: این برنامه از روز پنج شنبه چهاردهم آبان ماه هر شب تا ۲۸ آبان ماه به مدت ۱۵ شب در محوطه تالار فرهنگ جنب پارک بعثت  برگزار خواهدشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر