کد خبر : 3439
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 4:42
640 views

عزت فلسطین به معنای عزت مسلمانان و شکست آنها به معنای شکست اسلام است

عزت فلسطین به معنای عزت مسلمانان و شکست آنها به معنای شکست اسلام است

آیت الله محسن حیدری اظهار داشت:قدس قبله اول مسلمان است که بیش از ۶۰ سال است در اشغال صهیونیست هاست و این تکلیف بسیار سنگینی را بر دوش همه مسلمین جهان می گذارد. به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله محسن حیدری  امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر لزوم هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی

آیت الله محسن حیدری اظهار داشت:قدس قبله اول مسلمان است که بیش از ۶۰ سال است در اشغال صهیونیست هاست و این تکلیف بسیار سنگینی را بر دوش همه مسلمین جهان می گذارد.

به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله محسن حیدری  امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر لزوم هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:قدس قبله اول مسلمان است که بیش از ۶۰ سال است در اشغال صهیونیست هاست و این تکلیف بسیار سنگینی را بر دوش همه مسلمین جهان می گذارد.

وی ادامه داد:مردم فسطین ملتی مظلوم و دربند یک رژیم کافر و دیکتاتور است و از لحاظ شرعی بر همه امت اسلامی واجب است که تلاش خود را در راستای رهایی قدس شریف انجام دهند و قیام کنند.

 امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:در حال حاضر مسئله فلسطین نماد اسلام شده است و عزت فلسطین به معنای عزت مسلمانان است و شکست آنها به معنای شکست اسلام است.

وی افزود:همه مسلمانان نسبت به نماد اسلام مسئول هستند حضرت امام رضوان الله تعالی علیه فرمود روز قدس روز اسلام است شاید به همین معناست لذا باید روز اسلام را با حضور در راهپیمایی روز قدس تکریم کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:کشورهای اسلامی همه باید با یکدیگر متحد شوند و برای محقق کردن آرزوی بزرگ آزادی قدس نقشه راه مشترک داشته باشند.

وی ادامه داد:بهترین راه که منطقی و شدنی است پیشنهاد امام خامنه ای است که در منطقه رفراندوم برگزار شود و مردم هر رژیمی را انتخاب کردند مورد احترام همه قرار گیرد و در مقابل این پیشنهاد که عملی هم هست تا به حال هیچ کس نتوانسته کوچکترین ایرادی بگیرد اما از آنجا که دنیای استکبار حرفشان با عملشان فرق دارد و فقط در ظاهر دم از دموکراسی می زنند در مقابل این پیشنهاد جز سکوت چیزی از خود نشان ندادند.

آیت الله محسن حیدری در پایان با محکوم کردن جنایات بشری در غزه گفت:مجامع بین المللی عروسک های خیمه شب بازی هستند که از پشت پرده افرادی آنها را تحریک می کنند چون حرف زدن آنها به نفع اسرائیل نیست اربابان آنها اجازه نمی دهند موضع گیری کنند.

منبع:رهیاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر