کد خبر : 3531
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 - 10:21
598 views

سه مصدوم و یک کشته نتیجه تصادف سمند با تریلر در خوزستان

سه مصدوم و یک کشته نتیجه تصادف سمند با تریلر در خوزستان

 مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت سه نفر و کشته شدن یک نفر دیگر در نتیجه تصادف یک دستگاه سمند با تریلر در استان خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی

 مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت سه نفر و کشته شدن یک نفر دیگر در نتیجه تصادف یک دستگاه سمند با تریلر در استان خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی تریلر در کیلومتر ۱۵ جاده امیدیه به اهواز برخورد کرد که این تصادف سه نفر مصدوم و یک نفر کشته در بر داشت.

وی افزود: متاسفانه عصر دیروز نیز در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در سه راهی رامهرمز (گوپال) در ساعت ۱۹:۵۰دقیقه، یک نفر فوت شد.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه سمند در محور رامهرمز ـ بهبهان (روستای کهله) در ساعت ۶:۴۶ دقیقه صبح دیروز دو نفر مصدوم در پی داشت.

رفیعی عنوان کرد: روز گذشته ساعت ۳:۳۵ دقیقه صبح نیز در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در محور دزفول ـ شوشتر (شهرک شاه آباد) سه نفر مصدوم شدند.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن ایام تعطیلات عید سعید فطر و شروع مسافرت خانواده ها بهتر است که همه افراد نکات ایمنی و مسائل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا این ایام شادمانی را به کام خود و خانواده هایشان تلخ نکنند. در ایام تعطیل جاده های استان بسیار پرتردد است و خطر تصادف به ویژه در جاده های ترانزیتی بیشتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر