رییس جمهوری وارد بندرعباس شد

رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه شنبه) در حالی که کاروان تدبیر و امید وی را همراهی می کرد، برای سفری سه روزه وارد بندرعباس مرکز استان هرمزگان شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی قرار است در این سفر برای دیدار عمومی به ورزشگاه تختی بندرعباس رفته و در آن جا با مردم این استان سخن بگوید.

دیدار با نخبگان ، اندیشمندان و علمای شیعه و سنی هرمزگان، بازدید از مجتمع فولاد، اسکله شهید رجایی، دیدار با هم اندیشان صنعت فولاد و شرکت در سمپوزیوم فولاد و توسعه صنایع دریانوردی از برنامه های امروز سفر روحانی به هرمزگان است.

سمپوزیوم بین المللی فولاد به مدت دو روز با شرکت ۶۰۰ نفر از صاحب نظران این صنعت در بندرعباس برگزار می شود.
رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اکبرترکان دبیرشورای عالی مناطق آزاد، محمدرضا صادق دستیار ویژه رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در اقلیت های دینی، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، صفدر حسینی رییس صندوق توسعه ملی، حسام الدین آشنا رییس مرکز بررسی های استراتژیک ، محمد شریعتمداری معاون اجرایی، مجید انصاری معاون امور مجلس، الهام امین زاده معاون حقوقی، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده،حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

رییس جمهوری ساعت ۹ صبح امروز در ورزشگاه تختی بندرعباس با مردم خونگرم این استان دیدار می کند.

مسیر استقبال رییس جمهوری از سه راه گمرک تا استادیوم ورزشی تختی بندرعباس پیش بینی شده که مردم بتوانند درطول این مسیر با رییس جمهور دیدار کنند.

مسیر استقبال مردمی در یک محدوده خاص در نظر گرفته شده تا از ایجاد اختلال در عبور و مرورها و تعطیلی مراکز خدمات رسان در سراسر شهر بندرعباس جلوگیری شود.

شرایط برای حضور عموم مردم در استادیوم ورزشی تختی مهیا شده تا رییس جمهوری در این مکان حضور یافته و از نزدیک با مردم غیور استان صحبت نماید.

از مردم شریف هرمزگان خواسته شده است از نوشتن و تحویل نامه به رییس جمهوری خودداری و مسائل و مشکلات را از طریق شماره ۱۱۱ بیان و پیگیری کنند.

مردم هرمزگان خود را برای دیدار با دکتر روحانی رییس جمهوری کشورمان در ورزشگاه تختی بندرعباس آماده می کنند وبه سمت این مسیر حرکت کرده اند.

سردار اعتدال به شهر ما خوش آمدی، دسته گل محمدی، به شهر ما خوش آمدی، دلاوران بندریم، پیرو خط رهبریم، به خطه حافظان خیلج فارس، خوش آمدید متن بیشتر بنرها و پلاکادرهای مربوط به خوشامدگویی به رییس جمهوری در بندرعباس هستند.

در کنار بنرهای مربوط به خوشامدگویی به رییس جمهوری، نصب چندین بنر و پلاکارد بابت قدردانی از هیات دولت و دکتر روحانی برای انتخاب استاندار جدید این استان نیز خودنمایی و جلب توجه می کند.

رییس جمهوری بلافاصله پس از ورود به هرمزگان و انجام مراسم استقبال رسمی مسوولان استانی در فرودگاه بین المللی بندرعباس، در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار خواهد کرد.

دیدار با علمای شیعه و سنی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان و برگزیدگان ملت، سفر به یکی از شهرستانهای هرمزگان وشرکت در نشست خبری از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر سه روزه رییس جمهوری به استان هرمزگان می باشد.

استان هرمزگان دارای یک میلیون و۵۰۰هزار نفر جمعیت در جنوب ایران و مشرف به تنگه هرمز وخلیج فارس است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=252

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: