کد خبر : 6401
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 10:04
711 views

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهید هادی کجباف برگزار شد / مردم و علاقه مندان هوشیار باشند

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهید هادی کجباف برگزار شد / مردم و علاقه مندان هوشیار باشند

سردار حاج «هادی کجباف» ظهر روز یکشنبه ۳۰ فروردین طی عملیاتی که در منطقه «بصر الحریر» استان درعا صورت گرفت به مقام رفیع شهادت نایل آمد.   به گزارش سفیر شوشتر، فرماندار شوشتر در جلسه هماهنگی و برگزاری مراسم تشییع شهید هادی کجباف ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و تبریک و تسلیت شهادت محمد

سردار حاج «هادی کجباف» ظهر روز یکشنبه ۳۰ فروردین طی عملیاتی که در منطقه «بصر الحریر» استان درعا صورت گرفت به مقام رفیع شهادت نایل آمد.۱ (۷۶)

 

به گزارش سفیر شوشتر، فرماندار شوشتر در جلسه هماهنگی و برگزاری مراسم تشییع شهید هادی کجباف ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و تبریک و تسلیت شهادت محمد هادی کجباف از خداوند آرزوی شفاعت دوستان و همرزمانش را داشتند.

مهندس نجفی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند شهادت هنر مردان خداست، در این راستا آمادگی هرچه تمام‌تر شهرستان شوشتر در برگزاری مراسم تشییع این شهید بزرگوار همانطور که مردم و انتظار دارند مراسمی در خور نام شهید است برگزار شود.

در این جلسه تعدادی از مسئولین مرتبط استانی و محلی حضور داشتند ضمن هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع، تا پیکر مطهر این عزیز به دست مسئولین در استان برسد، از تمامی مردم و علاقمندان این شهید والامقام خواستند تا در نرم افزار‌های اجتماعی و سایت‌های خبری کمی صبر پیشه کنند و از توزیع و پخش کردن عکس‌های این شهید عزیز جدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر