کد خبر : 3313
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 2:34
670 views

به مدت ۵ شب در شوشتر مراسم تعزیه برگزار می گردد.

به مدت ۵ شب در شوشتر مراسم تعزیه برگزار می گردد.

به گزارش سفیرشوشتر به مناسبت فرا رسیدن ایام ضریت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مجلس شهادت آن امام همام به صورت تعزیه در شوشتر برگزار می گردد. علی بهرامی رئیس ادار هی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: هیئت تعزیت عاشوراییان سلاسل وابسته به انجمن نمایش اداره ی

به گزارش سفیرشوشتر به مناسبت فرا رسیدن ایام ضریت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مجلس شهادت آن امام همام به صورت تعزیه در شوشتر برگزار می گردد.

علی بهرامی رئیس ادار هی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: هیئت تعزیت عاشوراییان سلاسل وابسته به انجمن نمایش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر همه ساله با برگزاری این مراسم ، ارادت خود را به تشیع و زنده نگه داشتن فرهنگ علوی ابراز می دارند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ضمن عرض ارادت به مولا علی (ع) و نکوداشت فرهنگ تشیع؛ روایت  و بازخوانی مجالس شهادت حضرت علی (ع)، فضل و فتاح و جنگ خندق عنوان کرد.

به گفته ی بهرامی حدود سه هزار نفر همه ساله از این برنامه ی باشکوه دیدن می کنند.

خلیل ضرغامپور کارگردان این تعزیه نیز گفت: افتخار هیئت عاشوراییان سلاسل این است که می تواند در زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ شهادت سهم ویژه ای داشته باشد و گواه این مطلب هم اینست که هرسال به نسبت سال قبل ، بر تعداد بینندگان این مراسم افزوده می گردد.

گفتنی است: این مراسم از ۲۴ لغایت ۲۸ تیرماه (هفدهم تا ۲۱ رمضان) از ساعت ۱۰ شب در محوطه ی تالار فرهنگ شوشتر جنب پارک بعثت برگزار خواهدشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر