کد خبر : 3326
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 11:33
647 views

برگزاری سفره ی افطار رمضانی در شام میلاد کریم اهل بیت در مسجد امام علی (ع) شوشتر

برگزاری سفره ی افطار رمضانی در شام میلاد کریم اهل بیت در مسجد امام علی (ع) شوشتر

علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری سفره ی افطار رمضانی در مسجد امام علی (ع) واقع در منطقه ی ۲۵۰واحدی شوشتر خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر ، این برنامه که با همت موسسه ی فرهنگی قرآن و عترت مشکات النور و مشارکت شهرداری برگزار گردید با استقبال خوبی از

علی بهرامی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری سفره ی افطار رمضانی در مسجد امام علی (ع) واقع در منطقه ی ۲۵۰واحدی شوشتر خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر ، این برنامه که با همت موسسه ی فرهنگی قرآن و عترت مشکات النور و مشارکت شهرداری برگزار گردید با استقبال خوبی از سوی نمازگزاران مواجه شد.

سیده مریم موسوی زاده مدیر موسسه ی مشکات النور شوشتر نیز در حاشیه ی برگزاری این مراسم گفت: در راستای منویات رهبر فرزانه ی انقلاب، مبنی بر ترویج سفره های ساده و پرهیز از اسراف و ریخت و پاش در برگزاری میهمانی ها و علی الخصوص سفره های افطاری  این ضیافت ساده و پر محتوا را ترتیب داده ایم.

بهرامی با ابراز خرسندی از تعدد برگزاری سفره های ساده و کم هزینه ی افطاری در شهرستان عنوان کرد: این رسم خوشایند و خداپسندانه به همت مردم متدین ، در گستره ی وسیعی در حال انجام است و امیدواریم فرهنگ غلط سفره های رنگارنگ و پر از اسراف ، از سفره های خانه هایمان برچیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر