کد خبر : 3322
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 5:14
654 views

برگزاری اولین نشست عمومی گتوندی های مقیم تهران

برگزاری اولین نشست عمومی گتوندی های مقیم تهران

برگزاری اولین نشست عمومی گتوندی های مقیم تهران با حضور نماینده شوشتر و گتوند: جمعه شب گذشته به همت جمعی از نخبگان، معتمدین و صاحب نظران شهرستان گتوند اولین نشست عمومی گتوندیهای مقیم تهران در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت

برگزاری اولین نشست عمومی گتوندی های مقیم تهران

با حضور نماینده شوشتر و گتوند:

جمعه شب گذشته به همت جمعی از نخبگان، معتمدین و صاحب نظران شهرستان گتوند اولین نشست عمومی گتوندیهای مقیم تهران در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در این نشست با برشمردن فضائل ماه مبارک رمضان پیرامون اهمیت تشکلهای مردم نهاد در سخنانی اظهار داشتند: یکی از کارکردهای مؤثر و مشخص سازمان‌های مردم‌نهاد، حدواسط‌ بودن بین دولت و جامعه است.

ایشان در ادامه افزودند: نکته مهمی که می‌توان درباره اهمیت مشارکت مردم در سازمان‌های مردم‌نهاد و کارکردهای مهم آن گفت این است که مشارکت، موجب افزایش و ارتقای سطح آگاهی اجتماعی می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کردند: نقش اساسی سازمان‌های مردم‌نهاد در جریان کمک به توسعه، ایجاد ظرفیت اجتماعی در مراحل برنامه‌ریزی و سازماندهی فعالیت‌های توسعه است.

نماینده مردم در مجالس هشتم و نهم در پایان با توجه به ظرفیتهای شهرستان گتوند از نخبگان و معتمدین مقیم تهران خواستند تا در رشد و توسعه شهرستان مشارکت فعالانه داشته باشند.

شایان ذکر است: در این نشست که بصورت خانوادگی و با ضیافت افطار همراه بود، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام سادات ابراهیمی اقامه شد.

خاطرنشان می شود: چندی پیش در شامگاه ششم رمضان حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در مراسم افطار شوشتری های مقیم خوزستان نیز شرکت نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خودتی دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۵۲

چند عکس میزدی ببینیم چند نفر گتوندی در تهران وجود دارد

شوشتری دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

در اهواز به ایشان حتی فرصت سخنرانی ندادند. آیا بهتر نیست جایی که خواهان ندارد تشریف نبرند؟ در بعضی سایت ها مطالبی نوشته شد که چندان مناسب نبودند. پس رد بعضی از دعوت ها خیلی بهتر از پذیرش آنهاست.

انتخاب سردبیر