ادامه اجرای طرح ممیزی املاک در سطح نواحی چهارگانه شهرداری شوشتر

دامه اجرای طرح ممیزی املاک در سطح نواحی چهارگانه شهرداری شوشتر

اهمیت نقش داده‌ها و اطلاعات آماری به عنوان مبنای تصمیم گیری درست وبه منظور پیش بینی و برنامه ریزی اصولی برای تامین نیازهای آینده کهن شهر شوشتر می‌باشد.

دراین طرح که با پیگیری های ویژه کارشناسان شهرداری شوشتر از آغاز فعالیت شورای ششم آغاز شده است پایش وضعیت کنونی نواحی وگردآوری اطلاعات دقیق آماری حدود ۳۵ هزار واحد مسکونی و تجاری، به عنوان مهم‌ترین شاخصه ها در برنامه ریزی برای گسترش حوزه‌های گوناگون از سوی کارشناسان آماری با مراجعه خانه به خانه انجام می‌شود.

پایش، بازنگری، سنجش میزان انحراف و بررسی نیازهای پیش بینی شده در بخش‌های گوناگون از دیگر مزایای اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک است که پس از گرد آوری داده ها از سوی همکاران ما انجام می‌شود .

 شایسته است شهروندان محترم نواحی چهارگانه شهری از جمله مالکین و صاحبان اصناف در اجرای هرچه بهتر این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری کنند.

ممیزی املاک مزایایی همچون مکانیزه نمودن سیستم پاسخگویی سریع، توزیع عادلانه امکانات و فضاهای شهری در محلات کم برخوردار، برنامه ریزی درست و اصولی برای آینده بهتر شهر، ارائه بهینه خدمات هنگام خرید و فروش املاک، کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر، ساماندهی چشم انداز شهری و رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی را در پی خواهد داشت.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=16729

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: