حال روز علوم پزشکی شوشتر

مطالبات پرسنل، قطع آب، مدیریت ترانزیتی

مطالبات پرسنل، قطع آب، مدیریت ترانزیتی

پازل عدم توانمندی علی مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر و یار گرمابه گلستان سرمست شوشتری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تکمیل شده است، اینبار قطع آب علوم پزشکی به دلیل بدهی انباشته شده.

بدهی آبی که به حدود ۷ میلیارد تومان می‌رسد این بدهی ها در کنار مطالبات پرسنل و سایر نارسایی های مدیریتی، علوم پزشکی شوشتر را به کالبدی بی جان بدل کرده که شاید دم مسیحایی مدیری لایق با چاشنی ریاضت اقتصادی بتوان جان دوباره ای در آن دمید.

در این بین عدم پرداخت مطالبات رسوب شده پرسنل علوم پزشکی و بی توجهی مسئولان امر به این مقوله به یکی از دغدغه های جدی کارکنان و پرسنل این دستگاه تبدیل شده است.

مدیریت در سفر مرد هم قوز بالا قوز شده است در خصوص حادثه بوجود آمده برای پالایشگاه پترو پارس شوشتر که ابعاد آن تا هیئت دولت نیز رسید، عدم حضور رییس علوم پزشکی در شب بوجود آمدن حادثه باعث ایجاد عدم هماهنگی لازم بین دستگاه درمانی با سایر ارکان مدیریت بحران شده بود.

اینکه مرد چند روز دیگر می‌تواند بر کرسی ریاست علوم پزشکی شوشتر تکیه زند در اینجا مورد بحث نیست، چیزی که بیشتر مورد توجه است عدم توانمندی و شفافیت لازم با کارکنان و ذینفعان این دستگاه ها آموزشی و درمانیست.

آنچیزی که هویداست این است که کمبودها و گلایه مندی ها میراث شوم بجا مانده از دوران نماینده قبل است، که سید علی مرد همان مسیر گذشته رو با سرعتی باور نکردنی در حال طی کردن است، اما بقول معروف جلوی ضرر را هر جا بگیری منفعت است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=18149

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: