افتتاح ۲۰۰ پروژه در شهرستان شوشتر با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شوشتر، اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ پروژه در شهرستان شوشتر امروز شامل زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، فضای سبز و پارک بازی، خرید ماشین‌آلات مورد نیاز دهیاری‌ها، خانه بهداشت، پایش تصویری روستاها، برج نوری، کفپوش گذاری و اجرای سنگ فرش و پیاده رو و … با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان و در هفته دولت افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیدند.

وی اذعان کرد: همچنین ۶ پروژه ملی هم با مبلغی حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان قابل بهره‌برداری هستند که ان‌شاءالله با حضور شخصیت‌های ملی افتتاح خواهند شد.

وی افزود: از جمله این طرح‌ها ایستگاه برق شهدای شوشتر در بخش میان آب، ١۶ کیلومتر خط انتقال تا روستای شعیب نبی و بهسازی و بهینه سازی و تعویض ترانس های ایستگاه فرعی برق در شهر شوشتر هستند که با بهره‌برداری از این‌ها افزایش ظرفیت برق شهرستان و خدمات دهی بهتر به مردم را خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: الحمدالله با تلاش‌های جهادی فرماندار شهرستان و همکاران ایشان و پشتیبانی نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند، کارهای عمرانی با شتاب خوبی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح طرح‌های دیگر باشیم.

وی با اشاره به گستردگی طرح‌های عمرانی در روستاهای خوزستان، خاطرنشان کرد: در جای‌جای استان ‌کارهای عمرانی مهمی انجام شده است و استان خوزستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است. آسفالت معابر روستاها و جدی و جدول و خدمات زیربنایی در نقاط زیادی تقریباً به اتمام رسیده و در حال حاضر به سمت احداث پارک و فضای سبز و گردشگری و احداث چمن مصنوعی و سایر خدمات در روستاها رفته‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، مردمی بودن دولت شهید رئیسی را از جمله برجسته‌ترین نقاط دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: مشی دولت بر این است که بین مردم باشیم و کار جهادی را سرلوحه قرار دهیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیدار با اعضای دولت چهاردهم به این مسئله تاکید کردند.

خانچی گفت: با روحیه‌ای که از دولت جدید می‌شناسیم، حتماً شاهد ادامه مسیرِ در بین مردم بودن خواهیم بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.