کد خبر : 3288
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 6:17
568 views

۱۵ ویژه برنامه در کتابخانه‌های عمومی خوزستان اجرا می‌شود

۱۵ ویژه برنامه در کتابخانه‌های عمومی خوزستان اجرا می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، لفته منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برنامه‌های متنوعی را به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند. وی افزود: با توجه به اینکه آزمون سراسری به پایان رسیده و اعضا برای مطالعه آزاد به کتابخانه‌های عمومی مراجعه می‌کنند بنابراین برای ماه مبارک

به گزارش سفیر شوشتر، لفته منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برنامه‌های متنوعی را به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه آزمون سراسری به پایان رسیده و اعضا برای مطالعه آزاد به کتابخانه‌های عمومی مراجعه می‌کنند بنابراین برای ماه مبارک آن‌ها برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: همه برنامه‌هایی که در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود با محوریت قرآن کریم است.

وی یکی از برنامه‌های مهم اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان را برپایی نمایشگاه‌های کتاب عنوان کرد و گفت: همه این نمایشگاه‌ها با محوریت قرآن و کتاب‌های دینی برگزار می‌شود.

منصوری اضافه کرد: جلسات قرائت قرآن نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان نیز با حضور اعضا برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان را مسابقات کتاب خوانی اعلام کرد و ادامه داد: به همین منظور ۱۰ کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: متقاضیان خوزستانی می‌توانند با مراجعه به نشانی http: //booki.ir در این مسابقات شرکت کنند.

وی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و جلسات نقد کتاب را از دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان به مناسبت ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

منصوری با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب هم اکنون در کتابخانه‌های مختلف در حال برگزاری است افزود: یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در کتابخانه عمومی علامه شیخ شوشتری در شوشتر برپا شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر