کد خبر : 8195
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 6:11
689 views

کاروان بیعت با آرمان‌های امام و رهبری راهی مرقد امام خمینی (ره) شد+تصاویر

کاروان بیعت با آرمان‌های امام و رهبری راهی مرقد امام خمینی (ره) شد+تصاویر

سرگرد پاسدار رضا گیلانی در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر اظهار کرد: کاروان زیارتی و بیعت با آرمان‌های امام و رهبری همه ساله از شهرستان شوشتر با شکوه و استقبال فراوان راهی مرقد امام خمینی (ره) می‌شود. وی افزود:  کاروان ۲۸۰ نفره عاشقان ولایت با ۷ دستگاه اتوبوس و خودروهای پشتیبانی به تهران اعزام و یک بار

سرگرد پاسدار رضا گیلانی در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر اظهار کرد: کاروان زیارتی و بیعت با آرمان‌های امام و رهبری همه ساله از شهرستان شوشتر با شکوه و استقبال فراوان راهی مرقد امام خمینی (ره) می‌شود.

وی افزود:  کاروان ۲۸۰ نفره عاشقان ولایت با ۷ دستگاه اتوبوس و خودروهای پشتیبانی به تهران اعزام و یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شوشتر بیان کرد: در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری مسابقه وصیت نامه و زیارت از مسجد جمکران و حضرت معصومه (س) پیش بینی شده است.

گیلانی به استقبال پرشور جوانان اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان به‌ویژه قشر جوان برای شرکت در بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام استقبال پرشوری داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در طول مسیر عنوان کرد: در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری مسابقه وصیت نامه و زیارت از مسجد جمکران و حضرت معصومه (س) پیش بینی شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از همکاری و حمایت مسئولان شهرستان به‌ویژه فرماندار و امام جمعه در اعزام زائران قدردانی کرد.

IMG_4067 IMG_4055 IMG_4080 IMG_4057 IMG_4068

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر