کد خبر : 6654
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 15:40
654 views

وزیر کار به خوزستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

وزیر کار به خوزستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

به گزارش سفیر شوشتر، هوشمند صفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چند پروژه روز دوم خرداد ماه امسال به خوزستان سفر می‌کند. وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدا به شهرستان دزفول سفر می‌کند تا به صورت نمادین ۵ هزار واحد مسکن

ربیعی

به گزارش سفیر شوشتر، هوشمند صفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چند پروژه روز دوم خرداد ماه امسال به خوزستان سفر می‌کند.

وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدا به شهرستان دزفول سفر می‌کند تا به صورت نمادین ۵ هزار واحد مسکن مهر را افتتاح می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: ربیعی در این سفر در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای کارگر شرکت می‌کند و کلنگ بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان را به زمین می‌زند.

وی عنوان کرد: وزیر کار پس از دزفول به شوش‌تر سفر می‌کند تا زایشگاه ۳۲ تخت خوابی این شهرستان را افتتاح کند.

صفایی اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوم سفر خود به خوزستان در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور نمایندگانی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و مراکز کاریابی و اتاق تعاون شرکت می‌کند.

وی افزود: آخرین برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان افتتاح کارخانه قیر در شهرستان آبادان است و پس از آن عازم تهران می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر