مجتمع فرهنگی هنری شوشتر به بهره‌برداری رسید

مجتمع فرهنگی هنری شوشتر به بهره‌برداری رسید

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در شوشتر اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری شوشتر ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع زیر بنا دارد که با اعتباراتی بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. وی با اشاره به اینکه اعتبارات این مجتمع از بخش استانی تأمین شده

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در شوشتر اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری شوشتر ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع زیر بنا دارد که با اعتباراتی بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات این مجتمع از بخش استانی تأمین شده است افزود: هنگام ساخت این مجتمع، طراحان سعی کرده‌اند کلیه نیازهای متنوع هنرمندان را مورد توجه قرار دهند، به طوری‌ که این مجتمع شامل فضاهای متنوعی از جمله سالن تئاتر، کارگاه‌های هنری، فضاهایی جهت دوره‌های آموزشی و … است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: اجرای سرود، شعر خوانی، نقالی، پخش کلیپ شوشتر، توزیع بروشور و بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی اجرا شده در آیین بهره‌برداری از این محل بود.

لازم به ذکر است در آیین بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری شوشتر همایون قنواتی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و سایر مسؤولان محلی و استانی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر