کد خبر : 2116
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 9:48
749 views

فرماندار شهرستان باوی : خانواده‌ها فرهنگ خود مراقبتی را در خانه نهادینه کنند .

فرماندار شهرستان باوی : خانواده‌ها فرهنگ خود مراقبتی را در خانه نهادینه کنند .

مهندس سیدی فرماندار شهرستان باوی با اشاره به اینکه همه خانواده‌ها باید فرهنگ خودمراقبتی را در خانه نهادینه کنند، گفتند : این اقدام موجب می‌شود که به دارو و درمان نیاز پیدا نکنیم. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان باوی ؛ مهندس سیدی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی

مهندس سیدی فرماندار شهرستان باوی با اشاره به اینکه همه خانواده‌ها باید فرهنگ خودمراقبتی را در خانه نهادینه کنند، گفتند : این اقدام موجب می‌شود که به دارو و درمان نیاز پیدا نکنیم.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان باوی ؛ مهندس سیدی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته سلامت با اشاره به شعار هفته سلامت امسال، گفتند : برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح این شهرستان با رویکرد و ترویج شعار هفته سلامت “یک عمر سلامت با خودمراقبتی” اجرا می‌شود . 

وی با اشاره به اینکه هفته سلامت از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا هفتم این ماه ادامه دارد، افزودند : برگزاری کارگاه آموزش تغذیه سالم و جشنواره غذاهای سنتی، برپایی نمایشگاه سلامت، برگزاری مسابقات نقاشی در مدارس و تقدیر از فعالان و منتخبان عرصه سلامت از جمله برنامه‌های بزرگداشت این هفته در کنگاور به‌شمار می‌رود .

رئیس محترم کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان باوی با تاکید بر اینکه با خودمراقبتی نیازی به درمان نخواهیم داشت، تصریح کرد: خودمراقبتی از خانه آغاز می‌شود .

به گفته فرماندار شهرستان باوی ، همه خانواده‌ها باید این فرهنگ را در خانه نهادینه کنند تا در سطح شهر، کشور و جهان گسترش یابد و رفتار و کردار ما باید به‌گونه‌ای باشد که نیاز به دارو و درمان پیدا نکنیم .

مهندس سیدی خاطرنشان کردند : لازمه داشتن فکر سالم و روح و روان آرام، دارا بودن سلامتی و امنیت جسمی است و خدشه به سلامت جسم موجب آسیب‌پذیر شدن روان و بروز انواع بیماری‌ها خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر