کد خبر : 5833
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 16:38
666 views

فاز جدید طرح تحول سلامت در حاشیه شهر‌های خوزستان اجرا می‌شود

فاز جدید طرح تحول سلامت در حاشیه شهر‌های خوزستان اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: فاز جدید طرح تحول سلامت با جذب نیروی کافی و با هدف بهبود شاخص‌های سلامت همزمان با سراسر کشور در حاشیه شهر‌های استان خوزستان اجرا می‌شود. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسماعیل ایدنی اظهار داشت: در حاشیه شهر‌ها به سبب مهاجرت پذیر بودن، شاخص‌های بهداشت در

رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: فاز جدید طرح تحول سلامت با جذب نیروی کافی و با هدف بهبود شاخص‌های سلامت همزمان با سراسر کشور در حاشیه شهر‌های استان خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسماعیل ایدنی اظهار داشت: در حاشیه شهر‌ها به سبب مهاجرت پذیر بودن، شاخص‌های بهداشت در حد مطلوبی نیست و بنابراین این نقاط به لحاظ بهداشتی از نقاط آسیب پذیر هستند.

وی گفت: برای بهبود شاخص‌های بهداشتی و سلامتی در این نواحی فاز جدید طرح تحول سلامت با جذب نیرو در این مناطق اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه پزشکی اهواز عنوان کرد: در این مناطق حاشیه شهر‌ها در خوزستان حدود ۸۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند که به ازای هر ۱۲ هزار و پانصد نفر یک تیم سلامت در نظر گرفته شده است.

وی درباره نحوه اجرای این فاز بیان کرد: برای راه اندازی تیم‌های سلامت در راستای سیاست برون سپاری دانشگاه این گونه فعالیت‌ها پس از طی مراحل قانونی و فراخوان متقاضیان، پیمانکارگزینش و انتخاب شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم.

ایدنی افزود: تیم‌های سلامت قبل از اعزام به حاشیه شهر‌ها دوره‌های آموزشی را طی می‌کنند که برای هر تیم سلامت ۱۲۰ ساعت آموزش در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آزاده شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

باسلام و خسته نباشید.
میشه لطف کنید و اطلاعی در رابطه با آزمون طرح در حاشیه شهر شبکه بهداشت شوشتر، رو سایت بگذارید.
ما قبلا مصاحبه رفتیم ولی انگار مصاحبه مورد تایید نبوده است.
لطفا اطلاع رسانی کنید

انتخاب سردبیر