کد خبر : 7976
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 9:12
801 views

سادات ابراهیمی : عده‌ای که تا دیروز بر گرده‌ی مردم شلاق می‌زدند اکنون ادعای خدمتگذاری به مردم را دارند

سادات ابراهیمی : عده‌ای که تا دیروز بر گرده‌ی مردم شلاق می‌زدند اکنون ادعای خدمتگذاری به مردم را دارند

وی یادآور شد: تاریخ و تمدن کشور ایران فراتر از اینهاست زمانی که کشور ما با تمامی کشورهای دنیا روابط خوب داشت ولی متأسفانه به دلیل اشتباهات مدیریتی و سیاست‌های نظام سلطه به شرایط سختی رسیدیم. به گزارش سفیر شوشتر نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در جمع حامیان خود افزود: با درایت مقام معظم رهبری

وی یادآور شد: تاریخ و تمدن کشور ایران فراتر از اینهاست زمانی که کشور ما با تمامی کشورهای دنیا روابط خوب داشت ولی متأسفانه به دلیل اشتباهات مدیریتی و سیاست‌های نظام سلطه به شرایط سختی رسیدیم.

به گزارش سفیر شوشتر نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در جمع حامیان خود افزود: با درایت مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید درب‌های دیپلماسی خارجی به روی کشور باز شده است نباید مجلس آینده را به نمایندگانی که به دنبال افراط و تفریط همچنین افرادی که واپس گرا هستند واگذار گردد .

نماینده مجلس بیان کرد : قطعاً از این پس هیچ دلیلی وجود ندارد که مشکلات عمده علی الخصوص اشتغال و بیکاری و گرانی و تورم را توجیه کرد مجلس ریل گذار سیاست‌های دولت است قطعاً نمایندگان مجلس باید صدای این مردم و بالأخص جوانان ما را متوجه شوند ضمن اینکه اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری در داخل کشور بسیار حائض اهمیت است.

وی اشاره کرد : عده‌ای که دیروز بر گرده‌ی مردم شلاق می‌زدند اکنون ادعای خدمتگذاری به مردم را دارند، حتماً مردم نسبت به انتخاب خود هوشیار هستند و چنان عمل خواهند کرد که عده‌ای واپس گرا را برای همیشه پس خواهند زد.

همچنین بیان کرد : امروز چند نفر ( ۴ یا ۵ نفر ) انگشت شمار  زیاده خواه علارقم که در دوره هشتم و نهم همراهی کردند اما هم اکنون به دلیل عدم پاسخ به خواسته های غیر مشروع آنها از اینجانب و  به هر دلیل نتوانستند در این انتخابات ما همراهی کنند  این در حالی است یه یک سری از کاندیدها این را به‌عنوان نقطه قوت خود قلمداد می‌کنند.

وی افزود: افتخار من این که هرکس است که فرای قانون از من مطالبه‌ای داشته باشد ولو نزدیک‌ترین افراد باشد دست رد به او خواهم زد همچنان که جدم امیرالمونین (ع) نسبت به عقیل آن آتش را نشان داد و فرمود آتش آخرت سخت تر از آتش دنیاست .

سادات ابراهیمی در پایان گفت : عده‌ای از چهارراه رجایی تا فلکه ۱۷ شهریور تمامی گاراژها و مغازه‌ها با پول‌هایی که معلوم نیست از کجا آورده‌اند  قرق کردند . ضمن ایجاد آرامش خود و همکاری کامل نیروی‌های امنیتی و انتظامی قطعاً مورد تأیید هستند و از شما میخواهم که  همکاری صد در صد با آنها در دستور کار قرار دهید .

عکس خبر از آرشیو

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نیما یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

اگه منظورتون گیلانیه گمون نکنم همچین کاری کرده باشن

a دوشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر ، پرونده زمین خواری شهردار و شهرداری راجع به بازارچه برنامه ریزی شده برای فامیل اعضای شورا روبروی مسجد علامه شیخ به جریان و کار اجرایی متوقف شد. مدعی امور حقوقی اداره راه و شهرسازی است.

ایرانی چهارشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۴:۱۰

سلام آقای سادات سری قبل که به شما رای می دادیم گمان نمی کردیم شما هم انسانی باشید که به این راحتی دیگران را متهم به چیزی که نیستند بکنید.سید اولاد پیغمبر هستید درست.به خاطر تعریفی که مردم از پدر و طایفه ی شما داشتند به شما رای دادیم درست,اما شما که آن چند نفر که احتمالا خانواده آقای موسوی منظورتان است را متهم به خواسته های نا مشروع کردید بنده همه را از نزدیک می شناسم.همه خود با تلاش خود دارای پست و مقام هستند و شخصیتشان هم چنان است که به خود اجازه ندهند همه چیز را فاش کنند.ضمن آن که انتخابات,انتخاباتی آزاد است ان شا الله آن که اصلح تر است نماینده مردم شود.

انتخاب سردبیر