کد خبر : 2492
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 8:45
541 views

رضایی: مذاکره‌کنندگان کشور در چارچوب حرکت می‌کنند/حاشیه‌پردازان، مضر هستند

رضایی: مذاکره‌کنندگان کشور در چارچوب حرکت می‌کنند/حاشیه‌پردازان، مضر هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه “ما به هیچ وجه از فناوری هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم”، گفت: کسانی که امروز در مذاکرات حضور دارند، افراد توجیه‌شده‌ای هستند که در چارچوب‌های نظام حرکت می‌کنند. ما امیدواریم که این افراد بتوانند با موفقیت کامل به کشور بازگردند. به گزارش سفیر شوشتر، محسن رضایی صبح

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه “ما به هیچ وجه از فناوری هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم”، گفت: کسانی که امروز در مذاکرات حضور دارند، افراد توجیه‌شده‌ای هستند که در چارچوب‌های نظام حرکت می‌کنند. ما امیدواریم که این افراد بتوانند با موفقیت کامل به کشور بازگردند.

به گزارش سفیر شوشتر، محسن رضایی صبح امروز (جمعه) در حاشیه مجمع عمومی سالانه حزب اسلامی ایران زمین، در جمع خبرنگاران ضمن ارزیابی دور جدید مذاکرات ایران با ۱+۵ اظهار کرد: این دور از مذاکرات جزو سخت‌ترین دوره‌های مذاکرات است و قاعدتاً آمریکا باید تصمیم سختی بگیرد و واقعیات هسته‌ای ایران را بپذیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز ما در شرایط سختی قرار نداریم، چراکه گفته‌ایم دنبال بمب اتم نیستیم و برای این کار هم همه نوع تضمینی داده‌ایم. ما باز هم شفاف‌سازی را به طور کامل خواهیم داشت و این آمریکایی‌ها هستند که باید امروز تصمیم سختی بگیرند و واقعیات هسته‌ای ایران را بپذیرند.

رضایی با تاکید بر اینکه “ما به هیچ وجه از فناوری هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم”، افزود: کسانی که در مذاکرات هستند، توجیه شده‌اند و در چارچوب‌های نظام عمل می‌کنند. ما امیدوار هستیم که این افراد بتوانند با موفقیتی کامل به کشور بازگردند.

وی در ادامه، در توصیه‌ای به حاشیه‌سازان و عده‌ای که خود را دلواپسان می‌نامند، گفت: نقد کار بسیار خوبی است ولی باید در چارچوب‌های آن عمل شود. چنانچه نقد در مسیر خودش باشد، انتقاد می‌تواند به مذاکره‌کنندگان هم کمک و هم از آنها حمایت کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همین راستا تاکید کرد: حاشیه‌پردازانی که موجب سوءاستفاده دشمن می‌شوند، قاعدتاً مضر هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که “آیا همایشی با عنوان دلواپسیم، موجب سوءاستفاده دشمن شد؟” گفت: من تحلیل روشنی از این حرکت ندارم اما توصیه می‌کنم که بر اساس نقد منصفانه حرکت کنیم و سعی کنیم نکاتی را که به ذهنمان می‌آید، شجاعانه و صادقانه ابراز کنیم تا همگان از آن استفاده کنند.

رضایی در پایان در برابر این پرسش که “آیا شما عضو جبهه ایستادگی هستید؟”، با تکذیب این موضوع پاسخ داد: من تا حالا از این نوع احزاب حمایت کرده‌ام اما مستقیماً شرکت نکرده‌ام.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر