کد خبر : 5249
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 13:30
663 views

راه‌اندازی ماشین کاغذ کارخانه شوشتر تا پایان سال

راه‌اندازی ماشین کاغذ کارخانه شوشتر تا پایان سال

مدیر کارخانه کاغذ گلریز شوشتر (کارون سابق) از راه‌اندازی ماشین کاغذ این کارخانه تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ تلاش داریم تا پایان سال آینده نیز ماشین‌های خمیرسازی و بویلر ریکاوری را نیز راه‌اندازی کنیم. به گزارش سفیر شوشتر، محمدجواد مقدم مدیر کارخانه کاغذ گلریز شوشتر(کارون سابق) و پارس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری

مدیر کارخانه کاغذ گلریز شوشتر (کارون سابق) از راه‌اندازی ماشین کاغذ این کارخانه تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ تلاش داریم تا پایان سال آینده نیز ماشین‌های خمیرسازی و بویلر ریکاوری را نیز راه‌اندازی کنیم.

به گزارش سفیر شوشتر، محمدجواد مقدم مدیر کارخانه کاغذ گلریز شوشتر(کارون سابق) و پارس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به اقدامات انجام شده در این دو کارخانه طی ۶ ماه گذشته گفت:‌ در کارخانه کاغذ شوشتر مهمترین مسئله این بود که کارهای مطالعاتی را به اتمام برسانیم، که در یک طرح کارشناسی دقیق که تا پایان سال ۹۲ انجام شد، مقدمات کار فراهم شد،‌ با پیمانکاران متعدد قراردادهای مختلف بسته شد و تا پایان سال جاری نخستین ماشین کاغذ این کارخانه راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین در تلاش هستیم تا پایان سال آینده نیز بتوانیم ماشین‌آلات خمیر و بویلر ریکاوری را راه‌اندازی کنیم تا کارخانه بتواند تولید خود را هم افزایش کیفی داده و هم از افزایش کمی بهره‌مند شود.

در کارخانه کاغذ پارس با توجه به اینکه سال‌های سال بود که بازسازی و نوسازی نشده بود، برخی از قطعات و تجهیزات نیازمند تعمیر بود،‌ هم‌اکنون تعمیرات ماشین ۳ ،خمیرسازی ۳ و ماشین ۲ انجام شده است.

مقدم با اشاره به خریداری ماشین‌آلاتی از فنلاند به منظور بسته‌بندی و پیچش رول کاغذ خبر داد و گفت:‌ این ماشین‌آلات و بویلرهای جدید میزان تولید و کیفیت تولید ما را افزایش داده است.راه‌اندازی نخستین ماشین کاغذ کارخانه گلریز شوشتر تا پایان سال

وی در پایان گفت:‌ مسئولان نیز باید توجه داشته باشند که حمایت از کارخانه‌های کاغذسازی باید در دستور کار قرار گیرد،‌ تا سریعاً چرخه تولید داخلی در حوزه کاغذ به راه بیافتند،‌ برخی کاغذ‌ها از جمله کاغذ چاپ و تحریر،‌ کاغذ مورد استفاده در صنایع بسته‌بندی به ویژه دارو،‌ و … تنها در کارخانه کاغذ پارس تولید می‌شود. بنابراین لازم است که حمایت بیشتری از این کارخانه انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر