کد خبر : 4045
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 18:18
720 views

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل در شوشتر

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل در شوشتر

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره انواع سرقت منازل در این شهرستان خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، بهروز حسنوند امروز اظهار داشت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان، دستورات لازم به‌منظور تشکل اکیپ ویژه‌ای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد. وی افزود: پلیس با

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره انواع سرقت منازل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، بهروز حسنوند امروز اظهار داشت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان، دستورات لازم به‌منظور تشکل اکیپ ویژه‌ای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد.

وی افزود: پلیس با تشکیل اکیپ ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان سابقه‌دار به نام (شهاب – ی) اهل و ساکن شهرک شرافت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این سارق حرفه‌ای را که به تنهایی اقدام به سرقت منازل کرده دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شوشتر تصریح کرد: پس از دستگیری و انتقال این سارق به مقر پلیس، تحت بازجویی فنی قرار گرفت که طی آن به ۱۵ فقره انواع سرقت منزل در سال جاری در سطح شهرستان اعتراف کرد.

حسنوند اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی از اموال مسروقه شامل (حمام دیواری، مقداری سیم برق و تعدادی شیر آلات) کشف و ضبط شد که به دنبال آن با تلاش ماموران، مالباختگان شناسایی و با تائید اموال مسروقه کشف شده نسبت به استرداد این اموال اقدام شد.

وی عنوان کرد: سارق یاد شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی و جمع‌آوری اسناد و مدارک مکشوفه برای اعمال قانون و مجازات به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و تحویل داده شده‌اند.

این مسئول در پایان متذکر شد: شهروندان با عمل به هشدارهای پلیس که از طریق کلاس‌های آگاه سازی چهره به چهره در سطح مساجد، مدارس، ادارات و شرکت‌ها توسط پلیس برگزار می‌شود و همچنین توجه به بروشورهای هشدار دهنده در خصوص پیشگیری از انواع سرقت‌ها ضمن مشارکت در تامین نظم و امنیت جامعه خود، خطرات متوجه خود را از بین ببرند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مصطفی چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

متأسفانه در این سالها آمار جرم و جنایت و فساد در شوشتر افزایش چشمگیری داشته که غالبا توسط خلافکاران ساکن شهرک ها و روستاهای اطراف که بصورت مقطعی در شوشتر بوده و بخشی از سال به استانهای زادگاه خود مهاجرت میکنند صورت گرفته است که امید است نیروی انتظامی و دستگاه قضاء با این خلافکاران برخورد شدید نماید تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتخاب سردبیر