کد خبر : 6445
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 13:55
664 views

دانشگاه‌های خوزستان دانشجوی خارجی جذب می‌کنند/ آخرین وضعیت دانشگاه آزاد شوشتر

دانشگاه‌های خوزستان دانشجوی خارجی جذب می‌کنند/ آخرین وضعیت دانشگاه آزاد شوشتر

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد خوزستان با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در خوزستان گفت: تمام مقدمات اولیه برای جذب دانشجو در دانشگاه‌های خوزستان انجام شده است. به گزارش سفیر شوشتر، علی بختیار‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ما هدفمان این است که سمت شهریه دانشگاه آزاد برویم اما این شهریه از دانشجویان

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد خوزستان با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در خوزستان گفت: تمام مقدمات اولیه برای جذب دانشجو در دانشگاه‌های خوزستان انجام شده است.

بختیارپور

به گزارش سفیر شوشتر، علی بختیار‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ما هدفمان این است که سمت شهریه دانشگاه آزاد برویم اما این شهریه از دانشجویان ایرانی نباشد.

وی افزود: ما به دنبال جذب دانشجویان خارجی هستیم و تمام مقدمات اولیه برای جذب دانشجو در دانشگاه‌های خوزستان انجام شده است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد خوزستان بیان کرد: ما باید دانشگاه آزاد را به عنوان دانشگاه معتبر در سایت وزارت آموزش عالی عراق تثبیت کنیم که این کار سازمان مرکزی است.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه‌های خیلی پائین‌تر از دانشگاه آزاد مثل دانشگاه سودان در این وزارت خانه ثبت شده اند.

بختیار‌پور با اشاره به ظرفیت دانشگاه آزاد شوشتر در منطقه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر یکی از بزرگ‌ترین دانشگاهای استان خوزستان محسوب و از ظرفیت این دانشگاه استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت دانشگاهای زیان‌ده شوشتر و ایذه تصریح کرد: دانشگاه آزاد ایذه یک سال تمدید شد و برای دانشگاه شوشتر مقرر شد که دانشکده سماء ادغام شود و جایگاه‌ها باید در حد مدیرکل و دانشگاه باید به دنبال رشته‌های جدید باشد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر