کد خبر : 6566
تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 17:46
684 views

حکومت آل سعود در خدمت صهیونیست‌ها است

حکومت آل سعود در خدمت صهیونیست‌ها است

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سال روز تأسیس بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج سازندگی در سال ۹۳ در شهرستان شوشتر قدم‌های بسیار خوبی برداشته است. وی افزود: بسیج سازندگی در سال گذشته ۵۵۳ میلیون تومان برای پرورش بلدرچین و

سلیمانی

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سال روز تأسیس بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج سازندگی در سال ۹۳ در شهرستان شوشتر قدم‌های بسیار خوبی برداشته است.

وی افزود: بسیج سازندگی در سال گذشته ۵۵۳ میلیون تومان برای پرورش بلدرچین و زنبور عسل و اشتغال زایی به جوانان داده است.

امام جمعه شوشتر با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته، گفت: طرح مرحوم زدایی در روستا‌ها و اعزام ۳ هزار ۲۰۰ نفر نیروی بسیجی از جمله اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته بوده است.

وی به برگزاری مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: اجرای مرا سمات فرهنگی و مذهبی از جمله اعتکاف برای جوانان در این زمان که مورد تهاجم فرهنگی دشمن هستیم بسیار مهم است.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: پیوند مردم با علما و در رأس آن‌ها مقام معظم رهبری پیوند صمیمی و قلبی بوده است همانگونه که در ماجرای تنباکو بروز یافت.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا در مذاکرات، اظهار داشت: دشمنان باید دست از تهدید خود بردارند؛ مذاکرات همراه با تهدید در مقابل ملت غیور ایران خیال باطل برای آن‌ها است.

امام جمعه شوشتر به هرگونه حرکت علیه مردم مسلمان ایران اشاره کرد و گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده است و هرگونه حرکت علیه مردم مسلمان و انقلابی ایران‌‌‌‌ همان میدان، به گورستان آمریکا و همسویانش تبدیل می‌شود.

وی با بیان این موضوع که آل سعود نسبی یهودی دارند، افزود: اهل سعود از دیرباز در خدمت یهود و  استکبار بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به برخورد با مفسدین بیان کرد: برای جلوگیری از فساد مسئولان باید عزم خود را جدی بگیرند و با عاملان فساد برخورد کنند این انتظار مردم است.

انتهای پیام/ ی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر