سادات ابراهیمی در آیین معارفه رییس دادگستری

اقدامات شجاعانه دادستان امیری قابل تحسین است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: هدف امام حسین علیه السلام از قیام خود اصلاح جامعه آن زمان بود که پس از آن امام خمینی ره پایه گذار این انقلاب موفق شد جامعه اسلامی را تشکیل دهد.

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شوشتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز در سالن اجتماعات فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار گردید.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: هدف امام حسین (ع) از قیام خود اصلاح جامعه و تشکیل جامعه اسلامی بود که در جهت تحقق این هدف به شهادت رسید. پس از آن امام خمینی ره پایه گذار این انقلاب موفق شد جامعه اسلامی را بنیاد نهاد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرق و غرب عالم با نظام جمهوری اسلامی اختلافات ایدئولوژیک دارد اما رهبر معظم انقلاب کشتی نظام را به‌گونه‌ای مدیریت کرده است که در امواج متلاطم جهانی کشور مصون مانده است بگونه ای که قطب جدیدی(قطب سوم) در جهان درحال شکل گیری است.

سادات ابراهیمی گفت: در خصوص مسائل سیاسی اجتماعی روز کشور عنوان کرد: به حول قوه الهی تعامل خوبی بین مجلس و دولت در حال شکل گیری است که با عنایت به جلسات متعدد صورت گرفته بین مجلس و دولت امیدواریم این تعاملات بنحوی باشد که نفع آن برای مردم باشد.

وی عنوان کرد: امروز کمبود اشتغال در کنار اختلافات سیاسی به مهمترین بحرانهای کشور مبدل شده اند، که اگر برای آن راه حل های اساسی اندیشیده نشود زمام امور از دست متولیان امر خواهد رفت.

سادات ابراهیمی در خصوص عملکرد دستگاه قضایی خصوصاً دادستانی در شوشتر گفت: دادستانی بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی وظیفه دفاع از حقوق عامه مردم را دارد، در این راستا قطعاً بار سنگینی بر دوش جناب آقای دکتر امیری دادستان محترم شهرستان شوشتر وجود دارد.

وی افزود: شهادت می‌دهم دکتر امیری دادستان شهرستان شوشتر بدون هیچگونه ملاحظه و تعارفی قانون را بنحو مطلوب اجرا کرده است. هرچند که گاهی اوقات این قاطعیت در بافت عشایری شیوخ و سادات را دچار برخی دردسرها می‌کند اما نهایتاً این قاطعیت چون منجر به گسترش امنیت می شود باعث رضایتمندی مردم شهر و روستا می‌شود.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دادستان محترم شهرستان شوشتر بدون هیچگونه مسامحه و ملاحظه ای شجاعانه عمل کرده است که جا دارد از همین تریبون از اقدامات وی تشکر و قدردانی نمایم. مطابق قانون دادستانی مدعی العموم است اگر در جایی زمین خواری صورت گرفته یا مسئول اداره ای از رانت بهره ای برده است، قانون این اهرم در اختیار وی قرار داده تا از حقوق عامه مردم در مقابل این اقدامات استفاده کند.

وی در پایان گفت: قطعاً همراهی دادستانی، دادگستری و فرمانداری بسیار حائز اهمیت و مهم است و این تعامل و همراهی می‌تواند گره های بازنشدنی را باز کند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11965

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: