کد خبر : 4289
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1393 - 15:01
633 views

اجرای برنامه‌های متنوع بسیج شوشتر در هفته دفاع مقدس

اجرای برنامه‌های متنوع بسیج شوشتر در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از اجرای برنامه‌های متنوع بسیج شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، نیروهای مسلح مستقر در شهرستان شوشتر اعم از نیروهای مقاومت بسیج در تمام رده‌ها و نیروهای تیپ ۴۵ تکاور شهرستان پیش از ظهر امروز در مراسمی مشترک رژه رفتند. بر این اساس، در این رژه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از اجرای برنامه‌های متنوع بسیج شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، نیروهای مسلح مستقر در شهرستان شوشتر اعم از نیروهای مقاومت بسیج در تمام رده‌ها و نیروهای تیپ ۴۵ تکاور شهرستان پیش از ظهر امروز در مراسمی مشترک رژه رفتند.

بر این اساس، در این رژه که یگان‌های بسیج عشایر، بسیج اقشار، بسیج اصناف و… حضوری فعال داشتند، حضور خانواده‌های معظم شهدا نیر بسیار چشمگیر بود.

حضور مسئولان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم که به مناسبت به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای مسلح ترتیب داده شده بود بسیار به چشم می‌خورد.

حضور روحانیت انقلابی شهرستان شوشتر و ادوات نظامی ارتش جمهوری اسلامی و رژه موتورسواران و ادوات موتوری در این رژه از نکات حائز اهمیتی بود که در رژه سال جاری بسیار چشمگیر بود.

فرمانده ناحیه سپاه شوشتر در این مراسم اظهار کرد: در شهرستان شوشتر همه نیروهای بسیج خالصانه در راستای به نمایش گذاشتن اقتدار و لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب در این رژه حضوری فعال داشته و شرکت در این رژه را برخورد فرض دانسته‌اند.

محسن شوشتری‌نسب تصریح کرد: نیروهای بسیج برای اجرای برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده و در این هفته برنامه‌های متنوعی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دست اجرا دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

برنامه ها رو که نگفتی

انتخاب سردبیر