کد خبر : 4615
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 15:31
641 views

آیت الله مهدوی کنی پدر مهربان همه جناح های سیاسی بود

آیت الله مهدوی کنی پدر مهربان همه جناح های سیاسی بود

سید محمد سادات ابراهیمی با اشاره به مشی اعتدال آیت الله مهدوی کنی، گفت: وی پدر مهربان همه جناح های سیاسی بود و تلاش می کرد یاران انقلاب را زیر چتر خود گرفته و از هیچ کمک و مشاوره ای نسبت به آنها دریغ نکند. به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی در گفت

سید محمد سادات ابراهیمی با اشاره به مشی اعتدال آیت الله مهدوی کنی، گفت: وی پدر مهربان همه جناح های سیاسی بود و تلاش می کرد یاران انقلاب را زیر چتر خود گرفته و از هیچ کمک و مشاوره ای نسبت به آنها دریغ نکند.

به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاری سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی یکی از موسسان انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: مهمترین شاخصه وی پایدارای و ثبات در رنگ، قدم و دفاع از مقام ولایت چه در زمان رهبری امام خمینی(ره) و چه در زمان زعامت رهبر معظم انقلاب بود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های آیت الله مهدوی کنی تعهد در ادای تکلیف بود، افزود: وی شخصا برای هیچ پست و مقامی اقدام نکرد بلکه همه پست های وی با پیشنهاد دیگران بوده است که این امر نشان ازاحساس مسئولیت آیت الله مهدوی کنی دارد که همین خصوصیت موجب موفقیت وی در همه مسئولیت ها شده است.

وی با اشاره به مشی اعتدال آیت الله مهدوی کنی، توضیح داد: وی پدر مهربان همه جناح های سیاسی  بود و تلاش می کرد یاران انقلاب را زیر چتر خود گرفته و از هیچ کمک و مشاوره ای نسبت به آنها دریغ نکند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی جایگاه ویژه ای بین علما و روحانیت داشت، گفت: وی به جایگاه روحانیت معتقد بود، حتی در جلسه ای تصریح کرد که احترام خاصی برای روحانیت اصلاح طلب قائل است.

وی افزود: آیت الله مهدوی کنی در سرپرستی حوزه های علمیه و تربیت طلبه، استاد و دانشجو توفیقات بسیار داشته است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم با اشاره به جمله معروف آیت الله مهدوی کنی در مورد ریاست مجلس خبرگان، توضیح داد: آیت الله مهدوی کنی عنوان کرد که در انتخابات مجلس خبرگان عده ای قصد فاصله انداختن میان وی و آیت الله هاشمی رفسنجانی را داشتند، پس از برگزاری انتخابات و انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس خبرگان، ایشان عنوان کرد که آیت الله هاشمی رفسنجانی مجلس خبرگان را به من تفویض کرده است که این تعامل و روحیه همگرایی نشان از تواضع آیت الله مهدوی کنی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر