کد خبر : 2573
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 8:31
647 views

آغاز فعالیت‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری در ۲۷ شهر استان خوزستان

آغاز فعالیت‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری در ۲۷ شهر استان خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خوزستانی در تابستان ۱۳۹۳ در مراکز کانون خبر داد.  به گزارش سفیر شوشتر، عبدالنبی شاکریان اظهار کرد: ۵۲ مرکز کانون پرورش فکری در ۲۷ شهر استان خوزستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خوزستانی در تابستان ۱۳۹۳ در مراکز کانون خبر داد.

 به گزارش سفیر شوشتر، عبدالنبی شاکریان اظهار کرد: ۵۲ مرکز کانون پرورش فکری در ۲۷ شهر استان خوزستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان برنامه ریزی‌های لازم را برای خدمت رسانی به آینده سازان کشور انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراکز کانون همزمان با پایان امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی از روز های پایانی نیمه دوم اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در برنامه های کانون کرده‌اند، افزود: کودکان و نوجوانان می‌توانند با عضو شدن در مراکز کانون در فعالیت‌ها و برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون که بیش از ۴۰ فعالیت هستند در تابستان ۱۳۹۳ استفاده کنند.

شاکریان در ادامه پیرامون برگزاری کلاس‌های آموزشی در مراکز کانون خوزستان اظهار کرد: رشته های نقاشی، خوشنویسی، سفال، عکاسی، کاردستی، انیمیشن، زبان انگلیسی، موسیقی، ظریف بری با چوب با توجه به امکانات مراکز کانون برای علاقه‌مندان تشکیل می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند با حضور در مراکز کانون در این برنامه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، قصه گویی، شعرخوانی، بحث کتاب، بحث آزاد، معرفی کتاب، معرفی سرزمین، معرفی شخصیت، نشریه دیواری، فعالیت‌های تحقیقی، مسابقه، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، نمایش عروسکی، نمایش فیلم و روخوانی کتاب را دیگر برنامه های معرفی کرد که توسط کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری خوزستان برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

شاکریان، وجود مربیان و کارشناسان توانمند در کانون را از سرمایه های فرهنگی استان خوزستان معرفی کرد که با برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌ها در هفت مرکز ثابت و یک مرکز سیار در اهواز، سه مرکز در بهبهان، دو مرکز در امیدیه، چهار مرکز در آبادان، چهار مرکز در خرمشهر، دو مرکز در شوشتر، چهار مرکز در دزفول، چهار مرکز در اندیمشک و یک مرکز هم در شهرهای لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، ایذه، آغاجاری، باغملک، بندرامام، هندیجان، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، رامشیر، ماهشهر، شادگان و هفتگل فعالانه در خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استان مشغول هستند.

ثبت نام علاقه‌مندان جهت شرکت در فعالیت‌های مراکز کانون همچنان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین مرکز کانون به محل زندگی‌شان در برنامه های کانون حضور یابند

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر