کد خبر : 2566
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 4:13
648 views

نظارت دقیق بر قیمت‌های بازار در شوشتر

نظارت دقیق بر قیمت‌های بازار در شوشتر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از نظارت دقیق بر قیمت‌های بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت‌ها تشدید شده است.  به گزارش سفیر شوشتر، رامین مسکین امروز اظهار کرد: نظارت بر قیمت‌ها پس از اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تشدید شده و در این زمینه نظارت‌ها جدی شده است. وی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از نظارت دقیق بر قیمت‌های بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت‌ها تشدید شده است. 

به گزارش سفیر شوشتر، رامین مسکین امروز اظهار کرد: نظارت بر قیمت‌ها پس از اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تشدید شده و در این زمینه نظارت‌ها جدی شده است.

وی با اشاره به برپایی جلسات متعددی در این زمینه افزود: با مجامع امور صنفی جلسات متعددی برگزار شده است و هیچگونه افزایش نرخی در شهرستان شوشتر مصوب نشده است و هیچ کس اجازه ندارد که نرخ اجناس را در شهرستان افزایش بدهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد و در این زمینه مردم نیز می‌توانند شکایت‌ها و اخبار خود را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر از نظر نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها مشکل جدی نداشته است و پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا حد زیادی تعادل در بازار را شاهد بوده‌ایم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر