کد خبر : 887
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:48
634 views

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور:

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور:

یارانه اسفندماه امشب به حساب مردم واریز می‌شود معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در طول این سه سال به مردم یارانه نقدی داده‌ایم و یارانه نقدی اسفند ماه نیز امشب به حساب مردم واریز می‌شود. به گزارش خبرنگار قضایی انتظامی فارس، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع مدیران راهنمایی و

یارانه اسفندماه امشب به حساب مردم واریز می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در طول این سه سال به مردم یارانه نقدی داده‌ایم و یارانه نقدی اسفند ماه نیز امشب به حساب مردم واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضایی انتظامی فارس، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع مدیران راهنمایی و رانندگی سراسر کشور گفت: ما در طول سالهای ۵۸ تا ۶۸ نفت را ۸ دلار می فروختیم اما خدا رو شکر امروز نفت را ۱۰۴ دلار و ۷۰ سنت می فروشیم.

وی اضافه کرد: قرار بود تنها ۵۰ درصد از عواید ناشی از هدفمند یارانه‌ها به مردم داده شود اما صد در صد عواید به علاوه ۳۴ هزار میلیارد تومان یعنی رقمی معادل ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در طول این سه سال به مردم یارانه نقدی داده‌ایم.

نوبخت با اشاره به این نکته که تلاش شده تا حقوق و مزایای همه پرسنل دولتی پرداخت شود گفت: امشب هم یارانه اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر