کد خبر : 3362
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1393 - 8:07
549 views

مدیرکل راه‌آهن لرستان وقوع حادثه در قطار ‌مشهد – شوشتر را تکذیب کرد

مدیرکل راه‌آهن لرستان وقوع حادثه در قطار ‌مشهد – شوشتر را تکذیب کرد

 مدیرکل راه‌آهن استان لرستان ضمن تکذیب خبر برخورد قطار مسافربری مشهد- شوشتر با قطار باری گفت: هیچ حادثه‌ای ریلی در راه آهن این استان به وجود نیامده است. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، بیژن علیزاده در گفت‌و‌گویی ضمن تکذیب خبر وقوع حادثه برای قطار مسافربری مشهد- شوشتر اظهار کرد: هیچ حادثه‌ای در مسیر

 مدیرکل راه‌آهن استان لرستان ضمن تکذیب خبر برخورد قطار مسافربری مشهد- شوشتر با قطار باری گفت: هیچ حادثه‌ای ریلی در راه آهن این استان به وجود نیامده است.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، بیژن علیزاده در گفت‌و‌گویی ضمن تکذیب خبر وقوع حادثه برای قطار مسافربری مشهد- شوشتر اظهار کرد: هیچ حادثه‌ای در مسیر ریلی راه آهن استان لرستان به وجود نیامده است.

وی افزود: حادثه‌ای به وجود نیامده که کسی مجروح شده باشد و یا به بیمارستان منتقل شود؛ احتمالا همزمان با ترمز قطار مسافربری مشهد شوش‌تر، تکان قطار سبب به وجود آمدن تصور برخورد با قطار باری شده است.

مدیرکل راه‌آهن استان لرستان خاطرنشان کرد: یکی از مسافران که در سرویس بهداشتی بود بر اثر تکان قطار پایش لیز خورد و از ناحیه کتف دچار کوفتگی جزیی شد.

علیزاده در پاسخ به این سئوال که برخی از مسئولان از مجروح شدن ۷ نفر و انتقال آن‌ها به اندیمشک نیز گفت: این خبر را هم تکذیب می‌کنم، درحال حاضر تمام خطوط ریلی استان لرستان باز بوده و قطار‌ها مسیرهای خود را ادامه می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر